AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #1 Skrevet 25. august 2016 Hei Hva bruket du av sminke på skole? Eller går du sminkeløst?:) Anonymkode: 98dc5...e40
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #2 Skrevet 25. august 2016 Jeg bruker ikke sminke. Som de andre jentene i klassen jeg snakker med det om sier : vi har ikke tid til sånt. Har mer enn nok med alt annet, og det er slitsomt med sminke når man vil gni seg i øynene på forelesning. Anonymkode: 28bb2...02c
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #3 Skrevet 25. august 2016 Jeg bruker litt. Fyller/tegner brynene litt. Mascara. Bruker concealer på kviser og slike ting. Synes det er viktig å se litt ok ut,og jeg vil ikke gå ut blant folk med masse kviser synlig. Anonymkode: 2084e...db6
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #4 Skrevet 25. august 2016 Går ikke skole lengre, men gjennom både ungdomsskolen, videregående og høyskolen brukte jeg foundation, concealer, øyeskygger, blush og evt eyeliner. Leppeprodukter har alltid begrenset seg til lypsyl ol. Gikk ofte uten sminke også, men dette er hva jeg brukte de dagene jeg sminket meg. Anonymkode: 4483c...a1c
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #5 Skrevet 25. august 2016 Skulle ønske jeg var like heldig som dere, som kunne gå på skolen uten sminke, men har dessverre altfor dårlig hud til at jeg hadde turt...Har veldig mye pigmentering rundt haken og på overleppen pluss skikkelig dype mørke ringer. Jeg hater å sminke meg, men syns det er bedre enn å ikke gjøre det, da alle konstant skal snakke om mørke ringene mine osv og se på dem hele tiden Anonymkode: 98dc5...e40
annebanane Skrevet 25. august 2016 #6 Skrevet 25. august 2016 Bare mascara. Innimellom går jeg uten sminke om det er alt for tidlig og jeg skal på trening etterpå.
temolitus Skrevet 26. august 2016 #7 Skrevet 26. august 2016 Jeg bruker foundation, concealer, highlighter, contour, øyenskygge, mascara, bryn pomade og en farget leppepomade, men jeg bruker veldig lite av hvert produkt så det ser ikke så dramatisk ut som det høres ut som. Tar meg ca 10 min, går vg3.
Mallis Skrevet 26. august 2016 #8 Skrevet 26. august 2016 Brunkrem, pudder, mascara, eyeliner, lipsyl også farger jeg bryna:) bruker 5 min på sminken, bruker veldig lite, og gjør det helt enkelt!
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #9 Skrevet 26. august 2016 De dagene jeg bruker sminke er det brun eyeliner og mascara, og litt øyenbrynsskugge. Bruker briller, så det er ikke alltid jeg gidder. Anonymkode: ea28b...688
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå