Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2004 #1 Skrevet 13. november 2004 Hvor ofte synes dere det er greit at samboeren deres får besøk? Jeg lurer på hva som er "vanlig"
Gjest Madam Felle Skrevet 13. november 2004 #2 Skrevet 13. november 2004 Som regle inviterer vi folk sammen. Det vil si, at min kjære har ikke besøk av kamerater i tide og utide. De treffes alle sammen en gang i uken i klubben, og ellers når de kjører motorsykkel. Men ellers inviterer vi sammen.
Gjest Hun som startet debatten Skrevet 13. november 2004 #3 Skrevet 13. november 2004 Hvor ofte synes dere det er greit at samboeren deres får besøk? Jeg lurer på hva som er "vanlig" Jeg tenkte altså på besøk av venner, ikke familien hans.
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2004 #4 Skrevet 13. november 2004 Jeg vet ikke om dette er vanlig eller ei... men min samboer får sjelden besøk av kamerater -de treffes helst ute, dvs på konserter, kino, klatring, spilling. Når vi har besøk er det av venner av oss begge (oftes par) som vi har invitert til middag.
Gjest Eline ikke pålogget Skrevet 13. november 2004 #5 Skrevet 13. november 2004 Min samboer får så godt som aldri besøk. Begynner nesten å lure på om han har en fobi
Gjest baby-E Skrevet 13. november 2004 #6 Skrevet 13. november 2004 min sambo får ikke så ofte besøk, men det er kanskje fordi vi bor sammen med en kamerat.... Hadde uansett ikke plaget meg om han fikk mye besøk, bare han har tid til meg..
blå Skrevet 14. november 2004 #7 Skrevet 14. november 2004 Sambo får nesten aldri besøk av venner hjemme. Men han jobber stort sett med flere av kameratene sine, og treffer de daglig. Ellers treffer han de ute. Jeg tror jeg har mye mer besøk enn han både av venner og familie.
Gjest Eir Skrevet 14. november 2004 #8 Skrevet 14. november 2004 Vi har noe besøk nesten hver eneste dag, av en eller flere. Regner de fleste som våre venner, samme hvem som kjente vedkommende først.
vilja Skrevet 17. november 2004 #9 Skrevet 17. november 2004 sambo har nesten ikke besøk. Han treffer kompisene på jobben, og ellers er det at broren kommer innom. (Bor langt fra hverandre de to) Jeg har heller ikke så mye besøk av venner og naboer. Søstra mi kommer til helga! jippi!
Samantha Skrevet 17. november 2004 #10 Skrevet 17. november 2004 Han har ikkje spesielt mykje besøk. I alle fall langt ifrå so mykje at det irriterar meg! Kompisane hans kjem avogtil og ser fotballkamp, for her har vi Canal+
teraliten Skrevet 17. november 2004 #11 Skrevet 17. november 2004 Vi har noe besøk nesten hver eneste dag, av en eller flere. Regner de fleste som våre venner, samme hvem som kjente vedkommende først. Slik har vi det også.....
Gjest Dolphina Skrevet 17. november 2004 #12 Skrevet 17. november 2004 Stikker innom noen nå og da. Er da bare koselig med besøk, har vel ikke noe å si om det er "mine" eller "hans" sine venner! Alle er velkomne hele døgnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå