Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor ofte synes dere det er greit at samboeren deres får besøk? Jeg lurer på hva som er "vanlig" :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Som regle inviterer vi folk sammen. Det vil si, at min kjære har ikke besøk av kamerater i tide og utide. De treffes alle sammen en gang i uken i klubben, og ellers når de kjører motorsykkel.

Men ellers inviterer vi sammen.

Gjest Hun som startet debatten
Skrevet
Hvor ofte synes dere det er greit at samboeren deres får besøk? Jeg lurer på hva som er "vanlig" :)

Jeg tenkte altså på besøk av venner, ikke familien hans.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet ikke om dette er vanlig eller ei... men min samboer får sjelden besøk av kamerater -de treffes helst ute, dvs på konserter, kino, klatring, spilling. Når vi har besøk er det av venner av oss begge (oftes par) som vi har invitert til middag.

Gjest Eline ikke pålogget
Skrevet

Min samboer får så godt som aldri besøk. Begynner nesten å lure på om han har en fobi :(

Skrevet

min sambo får ikke så ofte besøk, men det er kanskje fordi vi bor sammen med en kamerat.... :roll:

Hadde uansett ikke plaget meg om han fikk mye besøk, bare han har tid til meg.. :wink:

Skrevet

Sambo får nesten aldri besøk av venner hjemme. Men han jobber stort sett med flere av kameratene sine, og treffer de daglig. Ellers treffer han de ute. Jeg tror jeg har mye mer besøk enn han både av venner og familie.

Skrevet

Vi har noe besøk nesten hver eneste dag, av en eller flere. Regner de fleste som våre venner, samme hvem som kjente vedkommende først.

Skrevet

sambo har nesten ikke besøk. Han treffer kompisene på jobben, og ellers er det at broren kommer innom. (Bor langt fra hverandre de to)

Jeg har heller ikke så mye besøk av venner og naboer.

Søstra mi kommer til helga! jippi! :P

Skrevet

Han har ikkje spesielt mykje besøk. I alle fall langt ifrå so mykje at det irriterar meg!

Kompisane hans kjem avogtil og ser fotballkamp, for her har vi Canal+ :ler:

Skrevet
Vi har noe besøk nesten hver eneste dag, av en eller flere. Regner de fleste som våre venner, samme hvem som kjente vedkommende først.

Slik har vi det også..... :Nikke:

Gjest Dolphina
Skrevet

Stikker innom noen nå og da.

Er da bare koselig med besøk, har vel ikke noe å si om det er "mine" eller "hans" sine venner!

Alle er velkomne hele døgnet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...