SandyS90 Skrevet 25. august 2016 #1 Skrevet 25. august 2016 Hei Er det noen prøvere i Hordaland her? Eg og samboer er 26 år, vi prøver å få vårt første barn. Er på pp2 og venter ikm 31.august er på dpo8! Tok en test i dag, men den ble blendahvit! Klarte ikke å dy meg! Men må nok vente noen dager til før ny test 😁 Hadde spotting dpo4 og dpo5 så stoppet det opp, har hatt hetetokter, kvalm, hodepine, murring i magen og stikking på venstre side livmor! Krysser fingrene for at det er en liten spire der og at tr ikke dukker opp 😊
Gjest Theakri Skrevet 25. august 2016 #2 Skrevet 25. august 2016 krysser fingre og tær for dere! Selv er jeg om min samboer også godt i gang med prøvingen på baby nr 1! Eller vi har prøvd en stund! er også fra Hordaland
Celius89 Skrevet 25. august 2016 #4 Skrevet 25. august 2016 Krysser fingrene for dere vi bor i hordaland også. Vi er 27 år og prøver på barn nr 3. Pp2
Småkjekset Skrevet 29. august 2016 #5 Skrevet 29. august 2016 Prøver på barn nummer 2 Har lange, ustabile sykluser med manglende eggløsning så det er ikke så lett å holde motet oppe alltid Men vi har klart det en gsng vha Pergo, så jeg håper vi kan kalle det igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå