AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #1 Del Skrevet 25. august 2016 Jeg har ikke lyst på mat ( jeg har seriøst ALLTID lyst på mat. Haha) det stikker litt i puppene og fra rompa nedover lårene. (Men ikke hele tiden) småkvalm med høy spytt produksjon. Svelger og Svelger. Tiltaksløs pga at jeg er slapp og trøtt. Hodepine! Men jeg tok en test da! Negativ den ja! Ventet mensen i går... Åååhh jeg liker ikke å være i en sånn tilstand hvor jeg ikke vet! Anonymkode: 3cb72...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #2 Del Skrevet 26. august 2016 Jeg er i samme båt som deg. Mensen er 3 dager sein, men negativ test dagen før ikm. Har vært en del kvalm den siste uken, og har hatt litt menslignende smerter i magen noen dager etter el. Nå ønsker jeg bare å VITE. Anonymkode: 629ff...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #3 Del Skrevet 26. august 2016 Skjønner at du vil vite!! Dette er ikke noe kjekt! Negativ test i dag også... men fortsatt ingen mens.. så frustrerende. . I dag har jeg ikke symptomer engang.. helt rart. Alt bare forsvant.. -TS Anonymkode: 3cb72...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #4 Del Skrevet 26. august 2016 Vi får bare smøre oss meg tålmodighet Anonymkode: 629ff...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå