Gå til innhold

FALSK Norsk Tipping side på facebook!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere sett venner som har kommentert "penger" på en Norsk Tipping side på facebook i dag? 

Der de lokker med 50 tusen i mnd gratis? Bare kommenter PENGER...

Siden er falsk!

https://www.facebook.com/Norsk-Tipping-NO-1208656779207184/?fref=ts

Tidligere i dag var der kun 35 medlemmer, på bare noen timer har de økt til over 2000 medlemmer!

Den ble opprettet for bare noen få dager siden. Den ekte siden har vært mye lenger.

Folk bør være obs. 
Det er nok ingen som vinner noen premie her og det er strengt ulovlig å stjele logoen til andre firmaer på denne måten.
Du kan f eks se at deler av teksten i konkurransen er på dansk, noe som er meget suspekt siden Norsk Tipping jo er norsk.

Så vær så snill, spre dette videre - ikke delta på denne konkurransen, da sprer du bare gratis reklame for denne svindelen.
Har sagt fra til Norsk Tipping og de sier at de har fått flere henvendelser angående saken og jobber med det. Jeg har også rapportert siden. Men ting tar tid på Facebook - så imens, vær så snill ikke lik, del og kommenter!

Anonymkode: a1d7a...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er tusenvis av sånne sider som gir bort penger, biler, griller, hytter av alle ting, 100 telefoner osv osv. At folk går på sånne ting er helt utrolig. 

Anonymkode: 80509...590

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er tusenvis av sånne sider som gir bort penger, biler, griller, hytter av alle ting, 100 telefoner osv osv. At folk går på sånne ting er helt utrolig. 

Anonymkode: 80509...590

Oh yes, hver dag det. Masse falske sider og folk biter på. Jeg deltar på konkurranser jeg og, men jeg sjekker grundig at det er en seriøs og ekte side og ikke noe humbug... og leser betingelsene og da, så jeg ikke sier ja til å motta masse reklame og telefoner.

En venninne ble dritsur på meg for at jeg sa fra at siden hun delte på facebook var svindel...

men jeg liker ikke at folk sprer reklame for svindelsider gratis... folk er jammen naive... eller griske... 

straks noe er gratis liksom så glemmer de å tenke. 
Blir skuffet når jeg ser folk jeg trodde var oppegående dele slike sider.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å huske noen skriverier om dette for en tid tilbake. Hvor folk delte en eller annen side på Facebook, i håp om å vinne gratis fly-reiser, eller noe. Men så var det jo faktisk skrivefeil i tittel, og alt mulig. For eksempel at de som hadde funnet på den falske konkurransen til og med hadde skrevet "British Airways" feil eller noe.

Men idioter går jo fullstendig over styr, og deler i vei uten å tenke seg om i ett sekund en gang. Dersom noen forsøker å påpeke at heile konkurransen faktisk er falsk, så blir de irriterte og grinete. For da går jo selvfølgelig drømmene deres om masse gratis ting, rett i vasken for dem. Men kort tid seinere er de (selvfølgelig!) i gang igjen, med å dele enda en (like falsk) konkurranse som noen andre har opprettet...

Anonymkode: 7fcd7...803

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt ærlig gitt opp å si ifra om slike ting..
Folk hører ikke etter.

Samme er det med type "lik/del så donerer facebook x kr" Og andre lignende som sprer falsk info.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gretten når jeg ser oppegående folk gå på slike falske konkurranser gang på gang. 

Nesten så jeg får lyst til å slette hele fb. Hvor dum går det an å bli???

Anonymkode: df5c2...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, også slike si AMEN hvis du syns synd på denne jenta og lignende... og de som er gode kristne må jo trykke amen. 
Den ene av disse var laget av en syk syk dame i USA - på profilen var det bare masse groteske bilder hun hadde stjålet fra ulike sider, trafikkofre osv, og publisert med skriv amen og be for denne eller noe sånt...

siden var falsk og kun opprettet for å få flest mulige likes og treff. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis hadde delt den. GIkk inn, det man da ser er at alt er lagt ut den 22 august.

1. Hvem i huleste tror at norsk tipping bare gir ut penger sånn?

2. Hvem sjekker ikke siden til den som påstår å gi ut penger??

3. Dersom man leser på siden, så sier den at man kan vedde på noe fra Tour de france. Det var da over 1 måned FØR det ble lagt ut.

ALLE burde vite til nå at ingen deler ut penger på denne måten. ALLE burde sjekke siden til dem som påstår det.

Han som delte den fra min venneliste er ikke etnisk norsk, så tror ikke helt at han forstod at det ikke engang stod på norsk der. Jeg sier i fra!

Anonymkode: c6557...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes så mye lettlurte idioter atte hjælp! Og det er gjerne de samme vattnissene som går på gang på gang. At de ikke lærer at ingenting er gratis her i verden og at virker noe for godt til å være sant er det som regel det. 50 laken i mnd gratis ja! :fnise: Det hadde vært no'! 

Endret av Salka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gitt opp å si i fra om at det er spam. Det er de samme som deler hver gang også, i tillegg deler de AMEN-bilder og "dype" visdomsord gjerne på et difust bilde med indianer og ulv som bakgrunn.

Anonymkode: a6e83...a6e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

0g folk lurer på hvordan så mange idioter er så stein stokk dumme at de går fem på latterlige Nigeria-brev fra en "nigeriansk prins fra Abu Dhabi" eller noe annet piss. 

Anonymkode: 7fcd7...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte le....
Norsk Tipping hadde lagt ut et bilde av denne falske siden og skrevet at denne var falsk. I kommentarfeltet under saken fra Norsk Tipping var det drøssevis av folk som hadde skrevet "penger". Da beviser du i alle fall for hele verden at du er stokk stein dum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...