AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #1 Skrevet 25. august 2016 Jeg klarer bare ikke masete og klengete menn. Da mister jeg lysten med en gang. Det er turn off. Veldig turn off. Jeg føler jeg ikke får puste nesten. Blir kvelt av alt maset. Han sender melding HELE TIDEN! For det meste "hva gjør du" meldinger. Han vil møte meg hele tiden. Så fort jeg er hjemme fra jobb (han vet når jeg slutter) så kommer det melding om vi kan finne på noe. Sier jeg at jeg sliten, så spør han om vi kan møtes etter jeg har slappet av. Hvis ikke, så spør han om vi kan møtes neste dag. Han sender bilder av seg konstant. Spør om jeg kan sende et i retur. Maser hvis jeg sier nei. I går kom han uanmeldt på døren og jeg ble irritert. Jeg hadde faktisk besøk og sa det passet dårlig. Vel, han sa han komme opp igjen etter de hadde dratt. Jeg sa det ikke passet for da hadde jeg andre ting å gjøre. Nei, da kom han neste dag heller sa han. Jeg orker ikke mer! Jeg blir GAL. Han sier han er forelsket i meg, men jeg er ikke betatt av han en gang. Tips hvordan jeg kan avvise han på best mulig måte? Anonymkode: dfe08...528 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #2 Skrevet 25. august 2016 Jeg ville sendt en melding om at det han driver med er for mye for deg, at du blir nesten litt skremt av måten han holder på og at du ønsker litt fred fremover så du får tenkt litt om dette er noe du ønsker. Jeg hadde også sagt at han er en kjempe hyggelig fyr, og derfor er det så dumt at han klenger seg sånn på deg. Jeg har skrevet dette selv på sms til en fyr som var skikkelig klengete, og det hjalp. Senere fant vi ut at vi passet bedre som venner husk litt smilefjes så blir du ikke så hard og sur Anonymkode: ffd0a...6fe 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #3 Skrevet 25. august 2016 Du må bare avise kaldt og brutalt. Alt annet vil han sannsynligvis prøve å bruke som en anledning til å komme innpå deg igjen. Sier du at du må bryte fordi han er for nærgående, risikerer du at han gir deg pusterom og kontakter deg igjen for å vise at han klarer å gi deg pusterom. Det er ihvertfall min erfaring med den type personlighet. Anonymkode: e153a...e27 11
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #4 Skrevet 25. august 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville sendt en melding om at det han driver med er for mye for deg, at du blir nesten litt skremt av måten han holder på og at du ønsker litt fred fremover så du får tenkt litt om dette er noe du ønsker. Jeg hadde også sagt at han er en kjempe hyggelig fyr, og derfor er det så dumt at han klenger seg sånn på deg. Jeg har skrevet dette selv på sms til en fyr som var skikkelig klengete, og det hjalp. Senere fant vi ut at vi passet bedre som venner husk litt smilefjes så blir du ikke så hard og sur Anonymkode: ffd0a...6fe Kan prøve å være snill i første melding. Tar han ikke hintet og bare fortsetter, så må jeg bare være hard og ikke noe smilefjes. Ts Anonymkode: dfe08...528 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #5 Skrevet 25. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville sendt en melding om at det han driver med er for mye for deg, at du blir nesten litt skremt av måten han holder på og at du ønsker litt fred fremover så du får tenkt litt om dette er noe du ønsker. Jeg hadde også sagt at han er en kjempe hyggelig fyr, og derfor er det så dumt at han klenger seg sånn på deg. Jeg har skrevet dette selv på sms til en fyr som var skikkelig klengete, og det hjalp. Senere fant vi ut at vi passet bedre som venner husk litt smilefjes så blir du ikke så hard og sur Anonymkode: ffd0a...6fe Hun vil ikke ha ham, og da sier hun det. Ikke masse dritt utenom som gir han forhåpninger. Dere må ikke ha folk etter dere for å føle dere bra. Anonymkode: 27e39...ae0 7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #6 Skrevet 25. august 2016 Jeg syns ikke du burde bruke smilefjes i det hele tatt, for å være ærlig. Du kan være hyggelig, men ingen smileys. Anonymkode: e153a...e27 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #7 Skrevet 25. august 2016 Åherreguud jeg hater sånne ting! Hadde det samme problemet selv, å jeg klikka til slutt etter utallige meldinger om at jeg trengte pusterom Anonymkode: d8ede...026 2
Cathrine88 Skrevet 25. august 2016 #8 Skrevet 25. august 2016 Si at du ikke har følelser for ham, og nevn at han bør være mindre intens med den neste dama han dater. Da blir du kvitt ham, men han får samtidig en mulighet til å forbedre seg. 6
LeilaS Skrevet 25. august 2016 #9 Skrevet 25. august 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville sendt en melding om at det han driver med er for mye for deg, at du blir nesten litt skremt av måten han holder på og at du ønsker litt fred fremover så du får tenkt litt om dette er noe du ønsker. Jeg hadde også sagt at han er en kjempe hyggelig fyr, og derfor er det så dumt at han klenger seg sånn på deg. Jeg har skrevet dette selv på sms til en fyr som var skikkelig klengete, og det hjalp. Senere fant vi ut at vi passet bedre som venner husk litt smilefjes så blir du ikke så hard og sur Anonymkode: ffd0a...6fe Dårlig idé. Jeg har hatt flere klengete menn etter meg og det eneste som funker er å være direkte og si det som det er. Nytter ikke å si jeg vil ha litt fred men du er kjempe hyggelig De fleste klengete menn kommer ikke til å stoppe av slike pusemeldinger. 3
LeilaS Skrevet 25. august 2016 #10 Skrevet 25. august 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan prøve å være snill i første melding. Tar han ikke hintet og bare fortsetter, så må jeg bare være hard og ikke noe smilefjes. Ts Anonymkode: dfe08...528 Ikke send smilefjes i det hele tatt. 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #11 Skrevet 25. august 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan prøve å være snill i første melding. Tar han ikke hintet og bare fortsetter, så må jeg bare være hard og ikke noe smilefjes. Ts Anonymkode: dfe08...528 Slike mennesker tar ikke et hint. Du må bare være tydelig i meldingen din. Ikke noe pjusk eller smilefjes. Anonymkode: c1bf6...f65 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #12 Skrevet 25. august 2016 Har hatt to slike i sommer. Herrejesus! Ene fyren ville okkupere hele uka mi etter noen få møter. Anonymkode: 9fedc...97d 1
Forundret.. Skrevet 25. august 2016 #13 Skrevet 25. august 2016 Du kan jo si til ham at du setter pris på vennskapet hans men at du ikke har tid til å treffes hver dag da du har andre ting og diverse plikter å ta deg av. Og at du heller tar kontakt når du får tid. På den måten sier du indirekte fra at du ikke er ute etter forhold, at du faktisk har et annet liv og det at du lar høre fra deg når det passer istedet for å ha han hengende på tlf hvert øyeblikk.
Cathrine88 Skrevet 25. august 2016 #14 Skrevet 25. august 2016 6 minutter siden, Forundret.. skrev: Du kan jo si til ham at du setter pris på vennskapet hans men at du ikke har tid til å treffes hver dag da du har andre ting og diverse plikter å ta deg av. Og at du heller tar kontakt når du får tid. På den måten sier du indirekte fra at du ikke er ute etter forhold, at du faktisk har et annet liv og det at du lar høre fra deg når det passer istedet for å ha han hengende på tlf hvert øyeblikk. Hvorfor i all verden skal hun si at hun tar kontakt når det passer? Hun vil jo bli kvitt ham! 8
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #15 Skrevet 25. august 2016 8 minutter siden, Forundret.. skrev: Du kan jo si til ham at du setter pris på vennskapet hans men at du ikke har tid til å treffes hver dag da du har andre ting og diverse plikter å ta deg av. Og at du heller tar kontakt når du får tid. På den måten sier du indirekte fra at du ikke er ute etter forhold, at du faktisk har et annet liv og det at du lar høre fra deg når det passer istedet for å ha han hengende på tlf hvert øyeblikk. Hun setter jo ikke pris på han. Hun vil ha han vekk fra livet sitt. Anonymkode: c1bf6...f65 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #16 Skrevet 25. august 2016 En ekte mann oppfører seg ikke slik. Vi er faktisk ikke så interessert i dere som dere tror. Ihvertfall på dagtid. Anonymkode: baf5f...e5c
Cathrine88 Skrevet 25. august 2016 #17 Skrevet 25. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: En ekte mann oppfører seg ikke slik. Vi er faktisk ikke så interessert i dere som dere tror. Ihvertfall på dagtid. Anonymkode: baf5f...e5c Mange menn oppfører seg akkurat sånn. Og jeg tipper at hun hadde lagt merke til det hvis han var en robot eller dukke, så ekte er han helt sikkert. 5
fullførsetningen Skrevet 25. august 2016 #18 Skrevet 25. august 2016 Det verste du kan gjøre er å ikke gjøre noenting a.k. a, sende "hint" som du håper at han oppfatter.. Jeg ble utsatt for det, og det var jævlig forvirrende. Hun ville nok beholde Vennskapet med den konsekvens at det ble fullstendig ødelagt. Jeg var riktignok ikke i nærheten av å være så innpåsliten som dette, men er du forelsket så er du forelsket. Det er en fryktelig plagsom følelse. Jeg håper at jeg aldri mer blir forelsket. Det hjalp selvfølgelig ikke på vennskapet at jeg ble omtalt som en totalt uinteressant stalker som må ha ting inn med teskje. Ha hva inn med teskje?? Jeg fikk aldri noen beskjed om noe som helst, og jeg tror egentlig at hun nøt oppmerksomheten... Hadde hun bare visst hvor ødeleggende det var for meg. Nå sitter det veldig, veldig langt inne og igjen skulle vise interesse for et kvinnenenneske igjen. Så du må si ifra om hva du føler. Relasjonen kan gå tapt, det må du være forberedt på, men om den skal gå tapt, så er det best at den skjer på en mest mulig ren og ærlig måte. Sånn at han ikke sitter igjen med for mye vonde følelser mot deg i ettertid. For når de verste følelsene har lagt seg, vil rasjonaliteten slå inn, og han vil skjønne hva du har gjort. Hvorvidt du gjorde han en tjeneste ved å si fra om din egen mening, eller om du bare var en egoistisk jævla dritt. Ikke vær sistnevnte. Det er veldig dumt. 1
venus_ Skrevet 25. august 2016 #19 Skrevet 25. august 2016 Om du ikke vil møte han mer, send en melding å si fra om at han er for intens og at det ikke funker for deg. Skjønner ikke hva det er med slike menn, jeg tiltrekker meg visst slike og prøver å si fra, men det er sjelden de endrer seg. Når den ene personen tar kontakt 100% av tiden, må de vel skjønne at det er for mye?!
fullførsetningen Skrevet 25. august 2016 #20 Skrevet 25. august 2016 2 minutter siden, venus_ skrev: Skjønner ikke hva det er med slike menn Ensomhet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå