AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #1 Skrevet 25. august 2016 For over et halvt år siden møtte jeg en mann på tinder. Vi hadde flere dater og lå sammen et par ganger. Jeg avsluttet det fordi jeg fant ut at jeg ikke var klar for det seriøse (noe jeg trodde jeg var). Nå kjenner jeg at jeg er veldig klar og selvsagt angrer på at jeg lot han gå. Har ikke kontaktinformasjonen, men har funnet han på facebook. Kan jeg ta kontakt? Vet jo ikke om han er singel lengre eller noe da... Anonymkode: 3e528...b4a
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #2 Skrevet 25. august 2016 Syntes du skal prøve. Det verste som kan skje er at han sier nei, og da vet du hvertfall hvor han står. Anonymkode: 76c6a...89f 1
batwoman007 Skrevet 25. august 2016 #3 Skrevet 25. august 2016 Hvis han virket interessert da dere hang sammen, så ta kontakt. Du har ingenting å tape 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #4 Skrevet 25. august 2016 Jeg har også en slik fyr som jeg avviste i vår. Tørr ikke å ta kontakt. Kult om du våger, da bør du si hvordan det går! Anonymkode: 7e03e...4be
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #5 Skrevet 25. august 2016 Personlig ville jeg ikke ha vært noe særlig begeistret for det. Klart, det er jo hyggelig, men jeg ville nok ha avslått en slik forespørsel. Nå er vi jo uansett alle forskjellige, og det finnes nok en del som ville ha oppfattet det som veldig smigrende. Jeg synes derfor at du godt kan prøve og se hvor det leder. Jeg synes likevel du bør ha en litt nøytral tilnærming til det og være forberedt på at han ikke vil noe videre. Så kan du heller bli positivt overrasket dersom han faktisk er interessert. Anonymkode: 87467...89a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå