AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #1 Skrevet 25. august 2016 Hei. Apotek1 og vitusapotek har slutta med å gi rabatter hvis man kjøper over en viss sum. Dessverre er det ingen DittApotek butikker i nærheten hvor jeg bor. Har de nettbutikk? Hvillke nettappoteker i Norge er billigst? Takk for svar. Anonymkode: 17f3e...59d
Millimani Skrevet 25. august 2016 #2 Skrevet 25. august 2016 Når slutta de med det? Jeg må ha medisiner dyre som fy, og har aldri betalt mer enn 520 kr.. Fikk frikort i april, men sier du nå at det er slutt på den rabatten? Eller er det andre rabatter du snakker om?
Million Skrevet 26. august 2016 #3 Skrevet 26. august 2016 Den 25.8.2016 at 14.31, Millimani skrev: Når slutta de med det? Jeg må ha medisiner dyre som fy, og har aldri betalt mer enn 520 kr.. Fikk frikort i april, men sier du nå at det er slutt på den rabatten? Eller er det andre rabatter du snakker om? Det du nevner er ingen rabatt. Det er den prisen myndighetene, ikke apoteket, har satt som egenandel folk skal betale for visse medisiner på blå resept for kroniske sykdommer. Staten dekker resten av kostnaden på medisinene. Rabatt er rabatt, gitt på ditt og datt av apoteket. Personlig har jeg aldri opplevd å få rabatt på noe på apoteket, uansett hvor mye jeg har handlet for. Det eneste er at jeg f.eks. har kjøpt på kampanje sånn "ta 2 - betal for 1" glass med Omega 3 kapsler. 8
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #4 Skrevet 27. august 2016 Den 25.8.2016 at 11.57, AnonymBruker skrev: Hei. Apotek1 og vitusapotek har slutta med å gi rabatter hvis man kjøper over en viss sum. Dessverre er det ingen DittApotek butikker i nærheten hvor jeg bor. Har de nettbutikk? Hvillke nettappoteker i Norge er billigst? Takk for svar. Anonymkode: 17f3e...59d Mange apotek har nettbutikk, bl.a Boots, Apotek1 og Vitus og man kan være medlem og få rabatter Anonymkode: 5c56c...5bd 1
Safiye Skrevet 27. august 2016 #5 Skrevet 27. august 2016 Jeg jobber på apotek1 og Ditt Apotek, og har aldri hørt om at man får rabatter om man handler over en viss sum. Eneste er når apotek1 har "friske dager"-kampanje hvor folk får 100kr gavekort om de handler for over 500,- Apotek1 sin nettbutikk har hvertfall priser som er lavere enn butikk. Du kan da eventuelt klikke og hente på nærmeste apotek til nett-pris. 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #6 Skrevet 28. august 2016 16 timer siden, Pavilion skrev: Jeg jobber på apotek1 og Ditt Apotek, og har aldri hørt om at man får rabatter om man handler over en viss sum. Eneste er når apotek1 har "friske dager"-kampanje hvor folk får 100kr gavekort om de handler for over 500,- Apotek1 sin nettbutikk har hvertfall priser som er lavere enn butikk. Du kan da eventuelt klikke og hente på nærmeste apotek til nett-pris. Ditt Apotek her hos meg har i hvert fall tidligere hatt det sånn at man får et stempel per gang man handler over en viss sum, og for hvert fjerde stempel eller noe får man først 30, så 40, og til slutt 50 prosent rabatt på et valgfritt produkt. Kan det være det TS tenker på? I så fall lurer jeg også på om det fortsatt eksisterer, jeg har ikke fått noen kort eller stempel de siste gangene jeg har handlet. Anonymkode: 9effc...855 1
Honey Dew Skrevet 28. august 2016 #7 Skrevet 28. august 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange apotek har nettbutikk, bl.a Boots, Apotek1 og Vitus og man kan være medlem og få rabatter Anonymkode: 5c56c...5bd Det kan en, men ikke på medisiner 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #8 Skrevet 3. september 2016 Den Saturday, August 27, 2016 at 22.56, Pavilion skrev: Jeg jobber på apotek1 og Ditt Apotek, og har aldri hørt om at man får rabatter om man handler over en viss sum. Eneste er når apotek1 har "friske dager"-kampanje hvor folk får 100kr gavekort om de handler for over 500,- Apotek1 sin nettbutikk har hvertfall priser som er lavere enn butikk. Du kan da eventuelt klikke og hente på nærmeste apotek til nett-pris. Når Vitus apotek skiftet logo, husker ikke når, men det er vel ca 9 -11 måneder siden, hadde de en liten uke der de gav 40 % avslag på alle varer som ikke var legemidler. Det samme har nyåpnede Vitusapotek hatt i ettertid. Fra torsdag til lørdag var det 40 % på Vitusapotek for kort tid siden da et nytt kjøpesenter åpnet i min nærhet. (Ett nyåpnet Apotek1 har og hatt kampanje.) Dette vet jeg spesielt fordi jeg da har kjøpt dyre kremmer jeg bruker. Dette er kampanjer og kortvarige tilbud man må følge med på om man vil benytte. Anonymkode: cbfb7...63d
Gjest Nori Skrevet 4. september 2016 #9 Skrevet 4. september 2016 Tråden er ryddet for avsporing og svar til dette. Nori, mod
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #10 Skrevet 19. september 2016 Den 8/28/2016 at 15.09, AnonymBruker skrev: Ditt Apotek her hos meg har i hvert fall tidligere hatt det sånn at man får et stempel per gang man handler over en viss sum, og for hvert fjerde stempel eller noe får man først 30, så 40, og til slutt 50 prosent rabatt på et valgfritt produkt. Kan det være det TS tenker på? I så fall lurer jeg også på om det fortsatt eksisterer, jeg har ikke fått noen kort eller stempel de siste gangene jeg har handlet. Anonymkode: 9effc...855 ja, det var det jeg tenkte på ja. Men greia er det det ikke er noen dittapotek i nærheten, kun vitus og apotek1 og det vil lønne seg for meg å handle på dittapotek. Derfor hadde det vært veldig fint hvis de hadde en nettbutikk Anonymkode: 17f3e...59d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå