Gå til innhold

Sko

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest snusken05
Skrevet

Jeg lurer på om noen har erfaringer med kjøp av brudesko på nettet, og om noen vet hvilken str f.eks 7 er i "vanlige" størrelser?Vil nemlig ha helt lave, ballettliknende sko, og det finner jeg bare på nettet i utenlandske butikker......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har de en oversikt over hvilke størrelser som tilsvarer hva. De selger også sånne sko, og de sender til Norge.

Klikk på Int'l Sizes for å få frem størrelsesguiden.

Under linken Low Bridal Shoes finner du "ballerinaskoene".

Skrevet

jeg bestillte disse rett fra leverandøren... venter på de nå!

Gjest snusken05
Skrevet

Hviklen størrelse buker du,i amerikansk og europeisk str? Og hvor mye koster skoene når du får dem?Må du betale toll eller moms?Har ikke bestilt noe fra internett før, så det hadde vært fint med litt hjelp.... :-)

Skrevet

Er det ikke bedre å prøve skoen på før den kjøpes?

Gjest snusken05
Skrevet

Noe vanskelig siden skoene ikke kan kjøpes i en butikk i Norge......så derfor må jeg kjøpe dem først, få dem sendt til Norge, og sende dem tilbake hvis de ikke passer..... :-) :-)

Skrevet

jeg bestillte i str 7 og jeg bruker ca.39...

er ikke helt sikker på åssen det moms greiene er, har hørt at hvis momsen er på under 100 kr (som det er i dette tilfellet) så trenger man ikke betale moms. Toll er det ikke på sko heller... Skoene koster ca 225kr tror jeg og frakten kom på ca 160kr.

Gjest snusken05
Skrevet

Men det stod på nettsiden til butikken at en bare kunne handle fra butikker i USA...hvordan fant du ut hva de koster og hvor du skulle henvende deg for å bestille direkte fra leverandøren?Må du skrive mail eller noe?

Skrevet

jeg skrev mail, og da fikk jeg svar med ca pris på frakt og pris på sko.. 50 dollar kom det på totalt.. pengene er trekt fra konto, nå venter jeg spent på pakke:)

Skrevet
jeg bestillte i str 7 og jeg bruker ca.39...

Hvis det er amerikanske størrelser blir str.7 for små hvis du bruker str.39 til vanlig. Jeg kjøper str.8,5 i USA, str. 6,5 i UK - bruker str. 39 her hjemme.

(Det ser ut til at siden du har bestilt fra er amerikansk iallefall).

Skrevet

det er så mange forskjellige sånne tabeller og sånn, men på en butikk som solgte de sa de t jeg trengte 7

Skrevet

fikk mine i dag... du hadde rett, de var for små

hvis noen vil ha sånne sko så ta gjerne kontakt med meg...De er str 37ca tror jeg 37 1/2 kanskje..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...