AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #1 Skrevet 25. august 2016 Trenger barnevakt noen timer innimellom. Baby har desverre ingen besteforeldre. Har kikket litt på barnepiken.no, men det er jo noe i meg som strider litt i mot å levere fra seg min lille skatt til en fremmed... Noen som har erfaring med barnepiken.no, evt. andre liknende firmaer? Anonymkode: b93ce...319
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #2 Skrevet 25. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Trenger barnevakt noen timer innimellom. Baby har desverre ingen besteforeldre. Har kikket litt på barnepiken.no, men det er jo noe i meg som strider litt i mot å levere fra seg min lille skatt til en fremmed... Noen som har erfaring med barnepiken.no, evt. andre liknende firmaer? Anonymkode: b93ce...319 Jeg har ikke testet barnepiken.no selv men ut i fra hva jeg har lest/hørt (i media, forum osv) så er dette et seriøst og flott alternativ da de begge er sykepleiere som jobber på samme nyfødtintensiv avdeling. De har fått mange gode referanser og virker veldig seriøse. Jeg mente å lese at de alltid møter foreldrene først for å bli kjent slik at man skal føle seg trygg på situasjonen. Jeg ville ihvertfall kontaktet de for en prat Noen ganger må man rett og slett ha litt avlastning! Anonymkode: 5b2e8...062 2
Pinnis Skrevet 25. august 2016 #3 Skrevet 25. august 2016 Du får tenke slik at de kan både førstehjelp for spedbarn (hvor mange foreldre og besteforeldre er det som er kurset i det liksom?), alle gjeldende anbefalinger og i tillegg vil bli skadelidende om noe skulle hende (tap av rykte = tap av inntekter). Jeg tror de kan være et bedre alternativ i mange tilfeller;)
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #4 Skrevet 25. august 2016 For litt siden var media veldig på hugget i forhold til å finne barnevakt på nett. Hvem gir i fra seg barnet sitt til fremmede mennesker? Anonymkode: 0d08e...63d
Lillefigo Skrevet 25. august 2016 #5 Skrevet 25. august 2016 (endret) Jeg er kanskje inhabil, men jeg kjenner Maja i Barnepiken.no personlig fra folkehøgskole og hun er en venninne av meg. Slik jeg kjenner henne er hun et utrolig hjertelig og oppriktig godt menneske som jeg ikke ville ha noe problem med la passe på mine barn den dagen jeg får noen små nurk selv. Fra min erfaring er hun veldig flink med barn, både små og litt større. Louise kan jeg ikke svare for, men dersom hun er i nærheten av like dyktig som Maja så er de små i trygge og gode hender hos dem. Edit: skrivefeil. Endret 25. august 2016 av Lillefigo 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #6 Skrevet 25. august 2016 Jeg vet ikke noe om firmaet. Men det går vel an å møtes noen ganger før dere trenger barnevakt, for å se om det virker bra? De kan komme på kaffebesøk og prate litt med dere og møte baby. Da blir det ikke helt fremmed for verken dere eller baby. Anonymkode: 9d87d...3d1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #7 Skrevet 25. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke noe om firmaet. Men det går vel an å møtes noen ganger før dere trenger barnevakt, for å se om det virker bra? De kan komme på kaffebesøk og prate litt med dere og møte baby. Da blir det ikke helt fremmed for verken dere eller baby. Anonymkode: 9d87d...3d1 Gaaaah, er det ingen som leser innlegget mitt?? Jeg skriver jo ( i innlegget etter HI) at de alltid møter foreldrene først for å bli kjent. Dette er nok obligatorisk, vil jeg tro Anonymkode: 5b2e8...062
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå