Gå til innhold

Var True Blood en bra serie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer om jeg skal ta å sjekke ut denne serien. Så jeg lurer på var den egentlig noe bra ?

Anonymkode: b76e9...9e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I starten ja! Falt av på de siste sesongene, har tenkt å se den ferdig på HBO en dag jeg kjeder meg. Mye sex i den serien da, om du liker det. 

Anonymkode: 4112d...06b

• Liker 1
Skrevet

Elsket true blood, bortsett fra at det var så sjukt mye sex. Men akkurat passe surrealistisk serie.

Anonymkode: 783ee...bb9

Skrevet

De første sesongene var veldig bra! Sesong 7 begynte jeg på, men jeg så aldri mer en 2 episoder. Og det var kun fordi jeg er en lojal titter, og når jeg hadde sett 6 sesonger (hvor de siste var grusomme), måtte jeg forsøke.. Det ble rett og slett ganske dårlig til slutt...

Anonymkode: e6b14...e78

• Liker 1
Skrevet

Samme her. Elsket de første to-tre sesongene.. Etter det går det rett ned. Jeg har fortsatt ikke orket å se de siste sesongene og aner ikke hvordan det hele ender. Det ble bare drøyere og drøyere for meg og så falt jeg helt av.

Anonymkode: 1083b...2f8

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsket serien. Fra start til slutt minus sesong 4.

Anonymkode: f77e3...094

• Liker 1
Skrevet

Helt enig med dere andre. Jeg elsket de første sesongene, men etter hvert begynte det å gå nedover. Jeg har ikke sett den siste sesongen enda selv om jeg har den liggende her hjemme. 

Anonymkode: ca2f2...95b

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer om jeg skal ta å sjekke ut denne serien. Så jeg lurer på var den egentlig noe bra ?

Nei, heile greia var egentlig ganske kjedelig.

Men smaken er som baken. :flekke:

Anonymkode: 268c6...705

Skrevet

Likte serien veldig godt frem til sesong 4. De første sesongene var utrolig bra! Men etter det ble det litt for mye overnaturlige greier for min del, selv om den absolutt var grei de siste sesongene også. 

Gjest New Girl
Skrevet

De første sesongene er absolutt verdt å se. Handlingen ble mindre interessant jo lenger inn i serien man kommer. Men karakterene gjør det verdt å følge med likevel.

Gjest Raindrops
Skrevet

Likte den godt i starten, kanskje spesielt sesong 1 som virkelig fanget den klamme sørstatsfølelsen. Aner ikke hvor langt jeg så før jeg sluttet, men det må være et sted mellom sesong fem og slutten av sesong 6. Men det ble dårlig lenge før jeg ga opp. 

Skrevet

Jeg synes første sesong var helt fantastisk. Andre sesong var meh. Tredje sesong var kjip. osv. Men elsket bøkene så er egentlig veldig glad i serien og :P

• Liker 1
Skrevet

Alexander Skarsgård 😍😍

Anonymkode: 81871...913

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alexander Skarsgård 😍😍

Jepp:sikle:

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Alexander Skarsgård 😍😍

Dette har ingenting å gjøre med om serien er verd å se. 

Gjest Keiserensnyeklær
Skrevet

Likte serien veldig godt! Mest av alt på grunn av at karakterene var slike som man på en måte blir glad i og ønsker å følge. Selv om kvaliteten sank utover i sesongene, så var det stadig lyspunkt, god humor og overraskende vendinger. Anbefales! 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, vel. Det kan vel diskuteres. Likte karakteren hans best! 

Er helt enig i den over her at serien virkelig fanget den lott klamme sørstatsatmosfæren.

Anonymkode: 783ee...bb9

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si nu ikke det! Jeg begynte å se på serien kun pga Alexander Skarsgård... Det viste seg jo at serien faktisk var helt ok, så jeg så alt. Kun pga Alexander Skarsgård.

• Liker 1
Gjest New Girl
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns jeg absolutt det har. Ikke sikkert jeg hadde orket å se så mye dersom han ikke var med. Eric Northman gjorde serien bedre.

Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan da diskuteres. Jeg likte hans rolle som Eric Northman best av alle i serien og synes at hans historie og karakter gjorde serien interessant nok til at jeg begynte å følge med videre.

Jeg likte sesong 1-3 best, resten ble litt for mye av det gode. Men en bra serie, for all del =)

Endret av Fuju

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...