Gå til innhold

Favorittkarakter i Game of thrones

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange forskjellige karakterer i denne fantastiske serien. Kven er din favorittkarakter om du må velge ein? Grunngi gjerne :)

For meg blir det Davos Seaworth. Ein god og lojal mann. Syns forholdet mellom han og Stannis si datter Shireen var helt spesielt. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arya Stark, hun er så søt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tør ikke si det... Redd h*n dør da.

Endret av Raven Emerald
  • Liker 1
Skrevet

Liker også Davos veldig godt, men favoritten min er Sam, fordi han er så godhjertet og fordi han heller vil lese bøker og tilegne seg kunnskap enn å sloss.

• Liker 1
Skrevet

Sandor Clegane er min absolutte favoritt. Hans tilbakekomst i siste sesong var mitt livs største klimaks, no lie. Han er så utrolig kompleks. 100 % badass, men så har han dette dritkjipe forholdet til broren sin. Samtidlig har han et beskyttelsesbehov ovenfor Sansa. Mine to ønsker for de framtidige to sesongene er 1: Cleganebowl - oppgjør mellom The Mountain og The Hound og 2: The Hound og The Little Bird gjenforent ....og at de overlever. Ehe.

• Liker 3
Skrevet

Sansa. 

Skrevet

Anonymkode: 4e026...df4

Skrevet
20 timer siden, Makkverket skrev:

Sandor Clegane er min absolutte favoritt. Hans tilbakekomst i siste sesong var mitt livs største klimaks, no lie. Han er så utrolig kompleks. 100 % badass, men så har han dette dritkjipe forholdet til broren sin. Samtidlig har han et beskyttelsesbehov ovenfor Sansa. Mine to ønsker for de framtidige to sesongene er 1: Cleganebowl - oppgjør mellom The Mountain og The Hound og 2: The Hound og The Little Bird gjenforent ....og at de overlever. Ehe.

Ser poenget ditt, har ei interessant utvikling utover i serien. Blir spennande å følge han i neste sesong :) 

Skrevet

Jon

Anonymkode: 4aa91...40c

Skrevet

Cercei. Hun fasinerer meg. 

Anonymkode: 0691e...b02

Skrevet

Arya.
You go, girl!!

Anonymkode: 7fa39...16d

Skrevet
Den 24. august 2016 at 23.29, Makkverket skrev:

Enig, håper det blir mye av ham neste sesong. Hans fravær var en av grunnene til at sesong 5 var så dårlig.

Skrevet

The Hound og Jaime Lannister. De har noen ulike lag i personligheten sin som gjør at de kan velge både den ene og den andre rettningen.  

Anonymkode: 07819...ecd

Skrevet

Maragrery Tyrell, uansett om hun er død eller ei

Anonymkode: 40be9...36e

Skrevet
Den Thursday, August 25, 2016 at 22.14, AnonymBruker skrev:

Cercei. Hun fasinerer meg. 

Anonymkode: 0691e...b02

Cersei :spy: 

Hater dama, fatter ikke at noen kan like henne :P 

Så mange jeg liker.. Arya, hound, tyrion, Danys.. Men tror Olenna Tyrell havnet på førsteplass :) 

Skrevet

Cersei Lannister! Beste karakteren i hele GoT...

Skrevet

Ramsay Bolton 

Anonymkode: 36287...fb2

Skrevet (endret)

Tyrion, Arya og Daenerys. 

Endret av Frøkensina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...