AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #1 Del Skrevet 24. august 2016 Hei! Jeg har et spørsmål angående oppsigelsestid i kommunen. Jeg har siden januar til august gått i et vikariat, har fra august i år fått fast jobb innenfor den samme bedriften. Hvordan fungerer da prøvetiden? Er det fortsatt 14 dager oppsigelsestid eller 3 måneder? Regner de prøvetiden fra den dagen jeg begynte i vikariater eller fra den dagen jeg begynte i fast stilling? Anonymkode: dfb41...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #2 Del Skrevet 24. august 2016 Hva står på kontrakten din? Anonymkode: 64c47...f55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #3 Del Skrevet 24. august 2016 Har desverre rotet den bort..men så nå at "vikariater" mitt i den samme stillingen, var fra 1 mars og prøvetiden er 6 mnd. (Så vis jeg avlegger en oppsigelse nå før 1 september, så er vell det 6 mnd? Har tatt ekstravakter på samme sted siden juni 2015, men det telles vell ikke med, når det kun var løse vakter? Tusen takk for svar😀 Anonymkode: dfb41...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå