Januar2015 Skrevet 24. august 2016 #1 Skrevet 24. august 2016 Hei! Noen som kan komme med litt erfaringer/råd og tips? Vi skal flytte tilbake til Lillehammer (har bodd der 5 år tidligere) men boligprisene er litt over det vi klarer. Har derfor begynt å se på litt område rundt, og et veldig fint hus har kommet opp i Brøttum. Noen med erfaringer? Vi har to barn (2mnd og 3 år) så barnevennlig er viktig, god skole, fritidstilbud, natur (ski og skogsturer) nabolag osv.. Blir det veldig langt i hverdagen fra Brøttum til Lillehammer? Har endel venner i lillehammer som vi vil fortsette å holde kontakten med, samt organisert trening på Lillehammer som vi ønsker å være med på... Er folk åpne og imøtekommende på Brøttum eller er det vanskelig å komme inn på folk..? Skal vi gå for det "sikre" på Lillehammer må vi i første omgang kjøpe rekkehus/tomannsbolig mens dette huset på Brøttum er akkurat der vi ser etter i en enebolig... Alle erfaringer og råd mottas med stor takk!
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #3 Skrevet 25. august 2016 Jeg bor på Lillehammer og kunne aldri ha tenkt meg å bosette meg i brøttum og kan heller ikke se problemet med å bo i rekkehus/tomannsbolig. Alk koker egentlig ned til hva som er viktigst for dere. Enebolig eller alt det som i utgangspunktet trekker dere mot Lillehammer. Anonymkode: 92877...945
Gjest moreno Skrevet 25. august 2016 #4 Skrevet 25. august 2016 Kjenner mange som trekker tilbake til Lillehammer etter å ha bodd på Brøttum. Lillehammer har mange "utkanter", dvs Vingrom, Fåberg... som er mye mer sentralt enn Brøttum. Hva slags prisklasse er dere intr i da? Det finnes eneboliger til en hyggeligere pris på Lillehammer også, men da må dere ofte påregne litt oppussing, ha et soverom mindre osv.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #5 Skrevet 25. august 2016 Da ville jeg heller sett på fåberg har bodd der, å det er rolig der, men samtidig ganske sentralt da bussene går en gang i timen eller halvtimen (husker ikke helt det der). Anonymkode: 5cd4a...2ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå