Gå til innhold

Noen som har blitt planlagt gravid som enslig student?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften snakker vel for seg selv. Har tittet litt rundt på forumet og sett at flere fint håndterer å få barn i studieløpet - men tror de alle har hatt partner. Er det noen enslige som (u)planlagt blitt forelder i studietiden? :fnise:

Anonymkode: 2e467...124

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det helt sikkert. Men om noen vil innrømme det, ja vi får vente å se...

Anonymkode: d25ac...c43

Skrevet

Jeg fikk uplanlagt barn som student. Det var travelt, men jeg fikk bedre karakterer av det. Plutselig var det ikke bare meg selv som var avhengig av at jeg presterte. Jeg er alene pga plutselig og uventet vold i barsetiden, og har det naturligvis bedre alene.

Enkelt forklart vil jeg si at dersom du ser veldig mørkt på det, kan det bare gå en vei. Jeg anser meg selv som mer velykket og lykkelig enn gifte karrier-kvinner :)

Anonymkode: a832e...963

• Liker 3
Skrevet

Jeg ble gravid mens jeg gikk på skole, var 20 år. Og ingen hjelp fra barnefar, bortsett fra laveste farsbidrag (i penger).

Dette var før vi fikk selvbestemt abort, så det var i "gamle dager", 1970.

Jeg klarte å gjøre meg ferdig med utdannelsen min en stund etter fødselen, så det går fint an. :)

Anonymkode: f9500...299

Skrevet

Hvorfor vil du bli PLANLAGT gravid som student og enslig!? Det er jo bare totalt lavmål. På grunn av litt ekstra penger? :P En ting er uplanlagt.... Men herregud. Dette ble bare patetisk.

Anonymkode: c3272...367

• Liker 7
Skrevet

Det tar virkelig ikke så mange år å utdanne seg at en trenger å bli planlagt gravid. Bli ferdig med utdanningen først. 

Anonymkode: 58c79...1e4

• Liker 5
Skrevet

Planlagt fødsel under studietiden OG alene? Kun fæle mødre kan gjøre noe sånt.

Anonymkode: 1b52b...87f

• Liker 3
Skrevet

Høres lite gjennomtenkt ut synes jeg?

Har du en biologisk klokke som tikker på overtid? Skal du lure en mann på byen? Sæddonor i danmark? Er dette en besluttning som er styrt av økonomi?

Synes barnet fortjener bedre..

Anonymkode: ac1f4...6e7

• Liker 2
Skrevet

Er du ikke gravid, men planlegger å bli det, Ts?

Jeg forsto innlegget ditt dithen at du allerede var blitt uplanlagt gravid i studietiden?

Skrevet

Som du ser TS er det mange bitre kjærringer i denne verden. Du må selv føle på hva som er rett, og handle ut ifra det.

• Liker 4
Skrevet

Ja veldig, veldig mange er blitt uplanlagt gravide som single studenter. 

Veldig, veldig få er deretter blitt mødre riktignok. 

Anonymkode: 72af2...027

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som du ser TS er det mange bitre kjærringer i denne verden. Du må selv føle på hva som er rett, og handle ut ifra det.

Hvor i all verden er alle disse bitre kjerringene hen? Og hvorfor føler du for å, i det hele tatt, å komme med "bitre kjerringer" i denne tråden???

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja veldig, veldig mange er blitt uplanlagt gravide som single studenter. 

Veldig, veldig få er deretter blitt mødre riktignok. 

Og hva basere du det på?

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjokk at det kom en slikt oppbrukt kommentar. Tråden heter "

"

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Fluffe skrev:

Sjokk at det kom en slikt oppbrukt kommentar. Tråden heter "

"

Ja, hva er det du vil frem til egentlig? Dersom min kommentar er oppbrukt er det vel noe sant i det.

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i all verden er alle disse bitre kjerringene hen? Og hvorfor føler du for å, i det hele tatt, å komme med "bitre kjerringer" i denne tråden???

Les på KG, så skjønner du hva jeg mener.

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Antar at du er av typen som lurer mannfolk og blir på tjukka uten tanke på hverken mann eller barn, og forventer at samfunnet forsørger deg og barnet ditt. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Antar at du er av typen som lurer mannfolk og blir på tjukka uten tanke på hverken mann eller barn, og forventer at samfunnet forsørger deg og barnet ditt. 

Da antar du feil.

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva basere du det på?

Statistikken som tilsier at de aller fleste som får barn og har studert får dem etter studiene, samt at aborttallende er høye blant studenter.

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hva er det du vil frem til egentlig? Dersom min kommentar er oppbrukt er det vel noe sant i det.

Du må nesten forklare nærmere hva du mener med "bitre kjerringer" i denne tråden. Jeg ser ingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...