Gå til innhold

vann vann vann


Calla

Anbefalte innlegg

I dag er en slik dag hvor jeg har masse energi, og våknet opp klar til en strorengjøring...

Typisk er det jo da at rørleggeren har klart å ødelegge et rør i kjelleren, slik at alt vannet nå ligger i hagen og i veien utenfor, og her inne er det null vann... :ler:

Så nå sitter jeg her og lurer på hva jeg skal finne på... dra ut en tur? nei, får verken dusjet eller vasket meg ordentlig... lage kaffe til rørleggeren?nei, ikke vann...

:ler:

Bli på KG en stund til? Ja, det passer meg fint.. :)

Var ikke noen særlig mening bak dette innlegget.. men kanskje en liten moral i hverdagen likevel..: Vær takknemlig for vann i springen! Utrolig hvor mye man faktisk trenger det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Synd at du ikke fikk tatt storrengjøringen. Men fint at du kan kose deg her inne i stedet. :wink:

Og ja, vi er utrolig avhengig av vannet fra springen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..kanskje dette vannproblemet er mer seriøst enn jeg trodde...ser ut til at samboern har tilkalt hjelp..er nå 4 ukjente biler i hagen...

:roll:

Kanskje på tide å rive seg bort fra KG.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Hvis du trenger en vask, foreslår jeg å helle såpe på plenen og rulle rundt :) Tipper det skummer bra og er sunt for huden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trenger en vask, foreslår jeg å helle såpe på plenen og rulle rundt :) Tipper det skummer bra og er sunt for huden :)
:ler::ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...