Calla Skrevet 13. november 2004 #1 Del Skrevet 13. november 2004 I dag er en slik dag hvor jeg har masse energi, og våknet opp klar til en strorengjøring... Typisk er det jo da at rørleggeren har klart å ødelegge et rør i kjelleren, slik at alt vannet nå ligger i hagen og i veien utenfor, og her inne er det null vann... Så nå sitter jeg her og lurer på hva jeg skal finne på... dra ut en tur? nei, får verken dusjet eller vasket meg ordentlig... lage kaffe til rørleggeren?nei, ikke vann... Bli på KG en stund til? Ja, det passer meg fint.. Var ikke noen særlig mening bak dette innlegget.. men kanskje en liten moral i hverdagen likevel..: Vær takknemlig for vann i springen! Utrolig hvor mye man faktisk trenger det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 13. november 2004 #2 Del Skrevet 13. november 2004 Synd at du ikke fikk tatt storrengjøringen. Men fint at du kan kose deg her inne i stedet. Og ja, vi er utrolig avhengig av vannet fra springen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. november 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 13. november 2004 hmm..kanskje dette vannproblemet er mer seriøst enn jeg trodde...ser ut til at samboern har tilkalt hjelp..er nå 4 ukjente biler i hagen... Kanskje på tide å rive seg bort fra KG..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 13. november 2004 #4 Del Skrevet 13. november 2004 Hvis du trenger en vask, foreslår jeg å helle såpe på plenen og rulle rundt Tipper det skummer bra og er sunt for huden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. november 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 13. november 2004 Hvis du trenger en vask, foreslår jeg å helle såpe på plenen og rulle rundt Tipper det skummer bra og er sunt for huden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå