Gå til innhold

Er så sinnsykt kjærestesyk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri hatt kjæreste og kan ikke tenke meg noe jeg ønsker meg mer. Selvsagt fyller jeg hverdagen med ting og klarer meg alene, men er noe med det å ha en spesiell en, en å dele alt med ❤️ Føler at tiden renner fra meg.. Bare en liten utblåsning... 

Anonymkode: ff5d9...b9e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri hatt kjæreste og kan ikke tenke meg noe jeg ønsker meg mer. Selvsagt fyller jeg hverdagen med ting og klarer meg alene, men er noe med det å ha en spesiell en, en å dele alt med ❤️ Føler at tiden renner fra meg.. Bare en liten utblåsning... 

Hvor gammel er du?

Anonymkode: be3fd...e4c

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du?

Anonymkode: be3fd...e4c

20. 

Skrevet

20 år, kjære vene. Tiden renner virkelig ikke fra deg! Nyt denne tiden alene, kjæreste kommer med tiden :) 

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, amygdalas skrev:

20 år, kjære vene. Tiden renner virkelig ikke fra deg! Nyt denne tiden alene, kjæreste kommer med tiden :) 

Kjæreste vil ikke bare komme av seg selv, jeg må jo gjøre noe for å få tak i en. Og jeg aner ikke hvordan og begynner å miste håpet... 

Skrevet

Ville overhode ikke latt omstendighetene ordne det.. Jeg er blitt 26 og i samme båt bare jeg har gitt opp og innsett jeg aldri kommer til og møte noen..

Anonymkode: 140d9...654

Skrevet
5 timer siden, Fox Mulder skrev:

Han kommer :) 

Det er faen meg tvilsomt... 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ville overhode ikke latt omstendighetene ordne det.. Jeg er blitt 26 og i samme båt bare jeg har gitt opp og innsett jeg aldri kommer til og møte noen..

Anonymkode: 140d9...654

Er dette jeg er redd for... 

Skrevet

TS: Da du er såpass ung så er jeg ganske sikker på at du treffer en partner før eller siden som du liker godt. Null stress. 😊👍

Tips: Treff gjerne dine venners venner i sosiale lag. Er sannsynligvis den beste måten å finne noen på i det store bildet. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...