Gå til innhold

Hvor kjøpe turklær? tips

Anbefalte innlegg

Gjest AvocadoMelon
Skrevet

Hei! trenger tips til nettsider hvor man får kjøpt turklær. Turbukser, fleece gensere, ullklær ++

vet jo om bergans og dissa store kjedene. Men kanskje noen vet om noen andre nettsider? (eller eventuelt butikker på østlandet):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såortsbutikker. 

Anonymkode: 50ace...2d5

Skrevet

Det kan du finne på Magasinet, (magasinet.no) sportsbutikker, villmarksbutikken på Jessheim, der har de et utrolig utvalg.

Skrevet

Outnorth og komplettfritid.

Anonymkode: f732e...d01

Skrevet (endret)

stormberg.no

Både nettside og butikk (bl.a. på Hvaltorvet i Sandefjord).

Endret av skravlus
Skrevet

Fjellsport.no er veldig bra.

Anonymkode: 635e2...a9e

• Liker 1
Skrevet

Fjellsport.no er bra. Stormberg.no også, de har en del rimeligere klær.

Skrevet

Sportsnett.no og oslosportslager.no

Begge har butikk i Oslo, i tillegg til nettbutikk. Begge er dyre butikker, men særlig på Sportsnett så har de ofte veldig gode kampanjer: F.eks. har de tilbud på masse fra icebreaker denne uka. Ofte har de sånne kampanjer med rabatter på alt fra et merke i en uke. (Jeg tar bussen til/fra Rådhuset hver dag, og går forbi der på vei til skolen. Og har gjort noen knallkjøp fordi jeg da får med meg kampanjene de reklamerer for i vinduet.)

• Liker 1
Skrevet

En tur til Norwegian Outlet i Vestby kan være smart det også.

Der finner du Bergans, Stormberg, Norrøna, Devold, Craft, Haglöfs, Kari Traa og Allsport (som fører litt ulke merker).

Har gjort megagode kjøp i Norrønabutikken på utgående modeller :hoppendeglad:

På ullundertøy synes jeg ikke det er så mange som slår Icebreaker, så ukens tilbud fra Sportsnett er et skikkelig godt tilbud.

Anonymkode: 6e6d0...fbb

Skrevet

Måtte se på siden til Icebreaker....herregud for noen priser! Kvalitet? Ikke noe mer enn hva jeg har i skuffen fra før.

Skrevet

Ebay og Aliexpress

Anonymkode: 1e87f...420

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...