Gå til innhold

Må du ha ei pause i hverdagen? Eller er det bare meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en fyr der det alltid må skje noe!

Skal prøve å forklare:

Jeg er en rolig person, men uansett om jeg er alene så må jeg ha noe å styre på med, enten det er noe vasking, leser noe "søppel" på internett, eller om jeg tar meg en ny tur ut. 

Det er sjelden jeg finner tid til meg selv å bare ligger å slapper av å lytter til musikk. Det er første gang jeg gjør nå faktisk!  Jeg merker jeg blir sliten av å hele tiden skal ha noe å gjøre selv om jeg ikke trenger å gjøre noe som helst. 

Er dette vanlig hos dere også, må dere ha ei pause i hverdagen for å fungere? Der dere bare ligger å slapper av og ikke gjør så mye, for å få energi? 

Vær så snill og svar meg litt på dette. Jeg tar ALDRI tid til meg selv der jeg bare ligger å kviler! Noe må skje konstant. 

Anonymkode: 0a4bd...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også slik, noe må skje hele tiden. Så blir jeg sliten og må slappe av en dag. Og så er det action igjen til jeg er utslitt igjen :P

Anonymkode: 4eed8...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sånn før. Men tar meg oftere og oftere tid til gjøre ingenting/minst mulig. Lese bok feks. 

Men må lese bok, blader, høre på musikk - eller sove. Kan ikke bare ligge der og glo, det får jeg ikke til. :) 

...og dessuten har jeg begynt å bli temmelig sliten av folk generellt. Begynne forstå folk som flytter til huttiheiti uten barn, familier og andre folk. :ler: Mulig det har en sammenheng med at jeg har en fire-åring som er litt....eh...eksplosiv. :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her:

Godt å høre at der er flere som også trenger ei pause i hverdagen! Dette har aldri eksistert i mine små 20 år. Jeg gjør noe konstant. 

Ligger aldri å hører på musikk eller slapper av, men ser jeg trenger det. 

Gjerne del andre også som har det på samme måte... (dette ble litt rart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig god på den avslappingsbiten der :fnise: Her om dagen gjorde jeg egentlig ingenting utenom å høre podcast og taste på mobilen frem til seks om kvelden. Men så er jeg en 50/50 person, så har tatt det igjen med å være ubersosial de siste to dagene hvor jeg så vidt har hatt noe alenetid. Fint med litt variasjon. Må uansett ha avslapping alene for å samle energi 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 24.8.2016 at 16.58, AnonymBruker skrev:

Jeg er en rolig person, men uansett om jeg er alene så må jeg ha noe å styre på med, enten det er noe vasking, leser noe "søppel" på internett, eller om jeg tar meg en ny tur ut. 

Hm..men de tingene du nevner kategoriserer jeg som "avslapning". 

Anonymkode: f334c...ddc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å koble ut den vanlige hverdagen med noe sims spilling i blant 😜 da slapper jeg utrolig godt av. 

Er selv en person som ikke nødvendigvis er så sjenert eller introvert, men jeg trenger litt alenetid i blant.

Anonymkode: c72f7...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...