AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #1 Skrevet 24. august 2016 Gode oppskrifter på eggesalat tas i mot med takk... Anyone? Anonymkode: e25f5...72e
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #2 Skrevet 24. august 2016 Hardkokt egg, finhakket løk, salt, pepper og majones. Evt erstatte halvparten av majonesen med kesam. Jeg liker å ha i en tunfisk boks også jeg da, men da er det jo egentlig tunfisksalat. Anonymkode: c62f0...528
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #3 Skrevet 24. august 2016 Lagde i går faktisk. Fikk så veldig lyst på grov baguette med eggesalat. Hadkokte egg, hakket vårløk (grønn løk funker også supert, men min asiabutikk hadde de nydeligste vårløk i går), blandet lettrømme og majones, en god ts sennep (gjerne Dijon) litt frisk sitronsaft, nykværnet pepper. Anonymkode: dd35b...c55
Citpensacola Skrevet 25. august 2016 #4 Skrevet 25. august 2016 Det viktigste er å lage majonesen selv. Så har man oppi egg, gressløk, salt, pepper og sitron. Lage eggesalat med kjøpemajones er ubeskrivelig teit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå