Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva drikker dere vanligvis til frokost, middag og kveldsmat?

Og hva drikkes det innimellom hvert måltid?

Selv går det i lettmelk til maten,og vann til middagen. Har også i meg litt brus, ikke mye, sånn ca opp til en halv l . Ja, også kaffe da, når jeg har lyst på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker bare vann, brus ble kuttet ut for lenge siden fordi det kun er vann med kjemikalier og sukker. (hvis ikke sukkerfri) Hadde nok drukket melk, men tåler det ikke går i vann. Sunneste og billigste alternativ 😊

Skrevet

Kaffe til froskost og noen krus til utover dagen. Ellers bare vann. 

Anonymkode: 1e621...52f

Skrevet

Et glass juice til frokost. Utover det er det vann med/uten kullsyre og kaffe.

Skrevet

Vann, vann og atter vann 

Skrevet

Masse kaffe pluss masse vann til frokost. Noen ganger vanlig vann, noen ganger vann med kullsyre. Samme til lunsj, og samme uten kaffe til middag. På kvelden pleier jeg å drikke te, men det går litt i perioder.

Vin i helgene. Av og til en øl eller to hvis det er veldig varmt om sommeren. 

En sjelden gang drikker jeg cola/juice eller solbærsaft.

Skrevet

Jeg drikker bare vann og brus. Mest brus.

Det går også en del i øl, men ikke til frokost :P

Skrevet

Drikker te til frokost og om kvelden. Drikker saft ellers på dagen

Kjøper meg noe brus om det er noe ekstra spesielt :) 

Skrevet

Sitronvann før frokost, vann til alle måltider. Kaffe etter frokost, lunch og middag. Koffeinfri te etter kvelds. Drikker Farris Bris eller Pepsi Max mellom måltider innimellom.

Anonymkode: 1e907...87e

Gjest Kaffekrus
Skrevet

Melk og kaffe til frokost, melk til kveldsmaten, vann og kanskje noen kopper kaffe resten av dagen :) Noen ganger Farris om jeg har det i hus, brus og saft drikker jeg kun en sjeldengang om jeg får det servert.

Skrevet

Frokost: appelsinjuice
Lunsj: ofte Fun Light saft
Middag: vann
Kvelds: appelsinjuice
Mellom måltider drikker jeg oftest pepsi max, biola, Fun Light-saft, smoothier, eplejuice
Trening: vann 

Anonymkode: c80a3...7da

• Liker 1
Skrevet

Nå holder jeg på å gå ned i vekt, så tyr for det meste til vann. Men enkelte ganger kjenner jeg faktisk at kroppen vil ha litt søtt. Da blir det som oftest brus. Men orker ikke så mye, nå synes jeg det blir for søtt av bare å bælje innpå.

Har ikke sukkersyke, og ikke vil jeg ha det heller. Men som sagt, det blir brus innimellom.

Skrevet

Jeg drikker vann og et glass Biola til frokost, vann til lunsj og middag, og også innimellom måltider. Og så drikker jeg vin og cider noen dager i uka på kveldstid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...