tussi680 Skrevet 24. august 2016 #1 Skrevet 24. august 2016 Hva drikker dere vanligvis til frokost, middag og kveldsmat? Og hva drikkes det innimellom hvert måltid? Selv går det i lettmelk til maten,og vann til middagen. Har også i meg litt brus, ikke mye, sånn ca opp til en halv l . Ja, også kaffe da, når jeg har lyst på.
Nora08 Skrevet 24. august 2016 #2 Skrevet 24. august 2016 Drikker bare vann, brus ble kuttet ut for lenge siden fordi det kun er vann med kjemikalier og sukker. (hvis ikke sukkerfri) Hadde nok drukket melk, men tåler det ikke går i vann. Sunneste og billigste alternativ 😊
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #3 Skrevet 24. august 2016 Kaffe til froskost og noen krus til utover dagen. Ellers bare vann. Anonymkode: 1e621...52f
Eliza Doalot Skrevet 24. august 2016 #4 Skrevet 24. august 2016 Et glass juice til frokost. Utover det er det vann med/uten kullsyre og kaffe.
Rumle Skrevet 24. august 2016 #6 Skrevet 24. august 2016 Masse kaffe pluss masse vann til frokost. Noen ganger vanlig vann, noen ganger vann med kullsyre. Samme til lunsj, og samme uten kaffe til middag. På kvelden pleier jeg å drikke te, men det går litt i perioder. Vin i helgene. Av og til en øl eller to hvis det er veldig varmt om sommeren. En sjelden gang drikker jeg cola/juice eller solbærsaft.
Tibbie Skrevet 24. august 2016 #7 Skrevet 24. august 2016 Jeg drikker bare vann og brus. Mest brus. Det går også en del i øl, men ikke til frokost
Wenda Skrevet 24. august 2016 #8 Skrevet 24. august 2016 Drikker te til frokost og om kvelden. Drikker saft ellers på dagen Kjøper meg noe brus om det er noe ekstra spesielt
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #9 Skrevet 24. august 2016 Sitronvann før frokost, vann til alle måltider. Kaffe etter frokost, lunch og middag. Koffeinfri te etter kvelds. Drikker Farris Bris eller Pepsi Max mellom måltider innimellom. Anonymkode: 1e907...87e
Gjest Kaffekrus Skrevet 24. august 2016 #10 Skrevet 24. august 2016 Melk og kaffe til frokost, melk til kveldsmaten, vann og kanskje noen kopper kaffe resten av dagen Noen ganger Farris om jeg har det i hus, brus og saft drikker jeg kun en sjeldengang om jeg får det servert.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #11 Skrevet 24. august 2016 Frokost: appelsinjuice Lunsj: ofte Fun Light saft Middag: vann Kvelds: appelsinjuice Mellom måltider drikker jeg oftest pepsi max, biola, Fun Light-saft, smoothier, eplejuice Trening: vann Anonymkode: c80a3...7da 1
tussi680 Skrevet 25. august 2016 Forfatter #12 Skrevet 25. august 2016 Nå holder jeg på å gå ned i vekt, så tyr for det meste til vann. Men enkelte ganger kjenner jeg faktisk at kroppen vil ha litt søtt. Da blir det som oftest brus. Men orker ikke så mye, nå synes jeg det blir for søtt av bare å bælje innpå. Har ikke sukkersyke, og ikke vil jeg ha det heller. Men som sagt, det blir brus innimellom.
Tiriltunge Skrevet 26. august 2016 #13 Skrevet 26. august 2016 Jeg drikker vann og et glass Biola til frokost, vann til lunsj og middag, og også innimellom måltider. Og så drikker jeg vin og cider noen dager i uka på kveldstid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå