AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #1 Skrevet 24. august 2016 Møtte en dude på byen i helga, vi hadde det så gøy og hadde god kjemi. Vi dansa, prata om livet. Jeg er glad jeg møtte han ellers hadde jeg vært lost, etterpå begynte vi å prate han gav meg nr sitt, grunnen til det var at jeg var ny i byen (på besøk) slik at hvis jeg rota meg bort kunne jeg ringe han. Jeg visste nesten ikke hvor vi var, så jeg ble med han hjem. Det skjedde ikke noe som er verdt å nevne, men poenget er at jeg ble litt betatt av han. Han var så annerledes enn andre gutter man møter på byen. Så, jeg sitter igjen med nr hans og snappen. Har ikke fått noe, og jeg hater at jeg er keen siden dette egentlig er litt sånn håpløst siden jeg bor et styyykke unna. Men kan jo ikke styre følelsene mine, og dette skjer veldig sjeldent med meg. Angrer på at jeg ikke ble der, men måtte skynde meg fordi jeg måtte dra. Hva gjør jeg nå, glemme hele greia? Hater å være betatt....!!!!! Anonymkode: a8812...1db
Summers Skrevet 24. august 2016 #2 Skrevet 24. august 2016 (endret) Gjør som du vil, men om du ikke får han såer det greit å huske på at du bare har møtt han på byen og ble med han hjem. Da kjenner du han ikke i det hele tatt. Du er kun betatt av han så du har ikke noe grunnlag for å tro at dere passer sammen eller at han er spesiell. Endret 24. august 2016 av Summers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå