AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #1 Skrevet 24. august 2016 Jeg kjøpte karbonadedeig fra ferskvaredisk på tilbud i dag (normal holdbarhetsdato), og den er pakket i sånn sort plastboks med tynn plastfolie over. Jeg ser allerede nå at det er et lite hull i den folien (fra jeg bar varene hjem). Bør jeg pakke den om for å ha i kjøleskap, og i så fall hvordan? Og hvordan bør sånt pakkes når jeg skal fryse litt av den ned? Anonymkode: 9b32f...7fc
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #2 Skrevet 24. august 2016 De sorte plastskålene under pålegg og andre kjøtt og fiskeprodukter er transport skåle rf butikk til hjem. De er anbefalt fjernet straks du kommer hjem med varene. Dette er da opplyst om gjentatte ganger fra Norske myndigheter. Hull i plasten er således ditt minste problem mht å fryse karbonadedeig. Anonymkode: 7592e...e3c
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #3 Skrevet 24. august 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: De sorte plastskålene under pålegg og andre kjøtt og fiskeprodukter er transport skåle rf butikk til hjem. De er anbefalt fjernet straks du kommer hjem med varene. Dette er da opplyst om gjentatte ganger fra Norske myndigheter. Hull i plasten er således ditt minste problem mht å fryse karbonadedeig. Anonymkode: 7592e...e3c Jeg kom hjem for ikke lenge siden, så det går nok bra. Kan karbonadedeigen være i vanlig brødpose? Anonymkode: 9b32f...7fc
Gjest Magnifiq Skrevet 24. august 2016 #4 Skrevet 24. august 2016 En vanlig brødpose er mer enn bra nok 😊
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #5 Skrevet 24. august 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: De sorte plastskålene under pålegg og andre kjøtt og fiskeprodukter er transport skåle rf butikk til hjem. De er anbefalt fjernet straks du kommer hjem med varene. Dette er da opplyst om gjentatte ganger fra Norske myndigheter. Hull i plasten er således ditt minste problem mht å fryse karbonadedeig. Anonymkode: 7592e...e3c Aldri sett noen opplysninger om det har du noen link? Anonymkode: 5e919...7e4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå