AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #1 Skrevet 24. august 2016 Hunden til venninna mi er så rar. Plutselig kan den stå og stirre på ingenting og sperre ørene opp mens den klynker. Vi spør hva den er, men den bare klynker og ser redd ut, til slutt gjemmer den seg under bordet og krøller sammen halen. Kan det være spøkelser? Har hørt at dyr kan ense ting vi andre ikke kan se. Anonymkode: 31b33...ae7 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #2 Skrevet 24. august 2016 Det har jeg også hørt. Som små barn også. De er vel ikke akkurat synske, men at de kan se "spøkelser" tror jeg er ganske vanlig. Vi bodde på et hotell som det visstnok skulle spøke på en gang, og plutselig midt på natta sto hunden i rommet og stirra på noe mens han boffa. Og han bjeffer aldri. (Han er tre år og jeg tror jeg har hørt ham bjeffe kanskje 8-10 ganger totalt). Han bryr seg ikke om fremmede er utenfor eller går forbi på gangen, hverken hjemme eller på noen andre hotell vi har bodd på. Men da...veldig rar oppførsel. Stirra og stirra på noe midt i rommet, ikke dør eller vindu heller. Anonymkode: 1920c...2fc 1
Gjest noe tilfeldig Skrevet 24. august 2016 #3 Skrevet 24. august 2016 Jeg tror du mener "Schizofren hund".
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #5 Skrevet 24. august 2016 Nei, det kan ikke være spøkelser. Mer sannsynlig at den lukter eller hører noe. Kanskje ser den en form for skygger på veggen eller noe. Er vel mindre sannsynlig at den er "gal", men aldri si aldri Anonymkode: e440b...be6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå