Gå til innhold

Naboene har på sinnsykt høylytt radio!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg bor vegg i vegg med naboer i naboblokken (som tilhører et annet borettslag, som jeg ikke har nøkler til). Jeg har tidligere irritert meg mye over støy og krangling derifra, men aner ikke hvem det er som bor der. I kveld har jeg det problemet at de har hørt på radioen veldig høylytt siden klokka 10 i kveld, og nå er klokka tre. Masse snakking og reklamer, så jeg er ganske sikker på at det er radio, men kan sikkert også være TV. Volumet er så høyt at jeg føler at veggene vibrerer. Jeg har prøvd å banke det jeg kan, men får ingen reaksjoner... Hva kan jeg gjøre? Jeg får ikke sove med alt dette bråket, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem for å gi beskjed, så kan vel bare vinke søvnen farvel for i natt... :( Synes det er veldig leit at folk holder på sånn på en ukedag, og fatter ikke hvordan ingen andre i naboblokken kan ha gitt beskjed ennå. 

Anonymkode: 006a3...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Arabella skrev:

Ring politiet. Det skal være nattero fra kl. 23.00 som en generell regel.

What she said.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte opp med å banke i veggen med en flaske cillit bang i cirka fem minutter sammenhengende :P Da roet det seg, gitt. Men kjenner at terskelen min har blitt betydelig lavere, og neste gang blir det politianmeldelse. Jeg var helt dårlig på jobb dagen etterpå pga. manglende søvn. 

Anonymkode: 006a3...862

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge granneloven skal man også ta hensyn resten av døgnet, altså før kl 23.00 også. Man skal ikke påføre andre plager- som konstant høy lyd ol. 

Du kan få politiet til å komme utenom natters tid også. 

Anonymkode: 789c3...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...