AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #1 Skrevet 23. august 2016 Hei folkens. :-) Starter herved en tråd hvor vi kan diskutere hvordan vi syns det er å date på nett, tenker på Facebook singelgrupper, Møteplassen, Sukker, Match.com og lignendet. Jeg selv mann, 43 syns det er frustrerendet, til tider. Prøver å bli kjent, men lykkes ikke så bra, muligens fordi jeg syns det er ganske så kleint å i all offentlighet skulle prate om ting der, for virker som mange damer vil bli kjent i det offentlige rom der før de vil prate noe særlig privat. Frustrasjoner, råd og tips er velkomne. Da sier jeg; Kjør debatt. :-) Anonymkode: 80d0a...c89
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #2 Skrevet 24. august 2016 M38 her. Nyseparert etter mange års ekteskap og det på en vond måte der hun var grov utro over lang tid. Er på sukker, happn og tinder. Bruker mye tid på å forklare mitt utgangspunkt og er helt åpen og ærlig om det. Noen blir skremt av at det er så kort intervall mellom brudd og nå, mens andre responderer på ærligheten og gir meg en sjanse (som de burde ) Sukker. Ok, men mange som er litt spesielle og vanskelige. Feige og kravstore er mitt inntrykk foreløpig. Ikke alle, selvfølgelig. Dyrt som fy for å kunne opprette kontakt med noen. Dårlig app. Grundig profilering, så man kan til dels sortere tidlig, men det er kanskje FOR grundig? Tinder. Variert og får god kontakt med flere. Virker som det er mye ensporede og sleipe mannfolk på den ene siden, mens det er 90% ok kvinner på andre siden som bare vil ha litt oppmerksomhet og håper på en ordentlig kar. De sier de vil ha noe seriøst og ikke pikkbilder, som det tydeligvis florerer av... Har truffet et par jeg liker. En har jeg truffet og skal treffe igjen. En annen skal jeg treffe snart. Happn. Ikke brukt så mye, men virker interessant. Bedre lagd app, men ingen innebygd profilering, så kan bli mye dårlige matcher da det kun er profilbilde og profiltekst. Anonymkode: 4af87...793
amygdalas Skrevet 24. august 2016 #3 Skrevet 24. august 2016 Kun prøvd Møteplassen, møtte drømmemannen etter to uker 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #4 Skrevet 24. august 2016 K33 Var en liten tur innom tinder, men ble skuffet over at nesten alle profiler inneholder KUN bilder. Er positivt overrasket over hvor mange pene menn som finnes😍, men savner mer info om personene bak bildene. Jeg klarer ikke å velge en mann med så lite info, så jeg forsvant fra tinder. Når det finnes så mange flotte menn der inne, så kan jeg sikkert finne en på utsiden av nettdatingen også. Anonymkode: 96430...496 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #5 Skrevet 24. august 2016 Jeg er dame på 32. Er så mange slemme menn på sukker De sender meg stygge meldinger. Hvorfor er norske menn så slemme? Folkeskikk er det noe som heter.. skjønner ikke hva de får ut av å sende stygge meldinger til damer. Skal slette profilen for jeg kjenner jeg blir deprimert. Anonymkode: 10a42...dcd
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #6 Skrevet 24. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dame på 32. Er så mange slemme menn på sukker De sender meg stygge meldinger. Hvorfor er norske menn så slemme? Folkeskikk er det noe som heter.. skjønner ikke hva de får ut av å sende stygge meldinger til damer. Skal slette profilen for jeg kjenner jeg blir deprimert. Anonymkode: 10a42...dcd Hva slags slemme meldinger sender de? Anonymkode: 7b0cd...be0
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #7 Skrevet 24. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags slemme meldinger sender de? Anonymkode: 7b0cd...be0 Lurer jeg også på. Har du eksempler? Anonymkode: 46fee...a6c
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #8 Skrevet 24. august 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer jeg også på. Har du eksempler? Anonymkode: 46fee...a6c Ja! Jeg hadde bytta profilbilde,også fikk jeg mld av en trønder som jeg hadde sendt melding med tidligere." Oj,se der. Nå blir det kuk på deg vet du. Bytta profilbilde og greier. "Jeg sendte han en melding der jeg spurte om han hadde blitt misbrukt som barn. Jævla drittsekk. Håper han får heroes eller kreft. En annen skrev at jeg burde drukne meg i Oslofjorden En annen som jeg var på date med for lenge siden sendte meg melding på sukker at jeg var en stygg taper siden jeg var på sukker. Han sendte fler slemme meldinger før jeg blokkerte. Hva er det med norsk menn? Hvorfor så onde? Er det fordi jeg er utenlandsk? Hatr norske menn utenlandske damer? Anonymkode: 10a42...dcd
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #9 Skrevet 24. august 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja! Jeg hadde bytta profilbilde,også fikk jeg mld av en trønder som jeg hadde sendt melding med tidligere." Oj,se der. Nå blir det kuk på deg vet du. Bytta profilbilde og greier. "Jeg sendte han en melding der jeg spurte om han hadde blitt misbrukt som barn. Jævla drittsekk. Håper han får heroes eller kreft. Anonymkode: 10a42...dcd Vulgær melding fra han, men synes ikke svaret ditt var greit heller. Anonymkode: 2b242...86d 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #10 Skrevet 24. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vulgær melding fra han, men synes ikke svaret ditt var greit heller. Anonymkode: 2b242...86d Jeg synes det var helt på sin plass. 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja! Jeg hadde bytta profilbilde,også fikk jeg mld av en trønder som jeg hadde sendt melding med tidligere." Oj,se der. Nå blir det kuk på deg vet du. Bytta profilbilde og greier. "Jeg sendte han en melding der jeg spurte om han hadde blitt misbrukt som barn. Jævla drittsekk. Håper han får heroes eller kreft. En annen skrev at jeg burde drukne meg i Oslofjorden En annen som jeg var på date med for lenge siden sendte meg melding på sukker at jeg var en stygg taper siden jeg var på sukker. Han sendte fler slemme meldinger før jeg blokkerte. Hva er det med norsk menn? Hvorfor så onde? Er det fordi jeg er utenlandsk? Hatr norske menn utenlandske damer? Anonymkode: 10a42...dcd For noen respektløse og direkte slemme meldinger. Jeg forstår godt at det har gått inn på deg, men det sier jo en del om disse mennene som i det hele tatt sender dette uprovosert til kvinner. Du er neppe den eneste utvalgte. Det siste er bare så hjernedødt. Du er en stygg taper fordi du er på Sukker, men samtidig er jo han der også. Vedder på han har noen komplekser selv med å være der, og straffer andre på bakgrunn av det. Nei, du har bare vært uheldig. Majoriteten av norske menn er ikke slik. Jeg håper du klarer å prelle deg av disse dustekommentarene, og heller se frem mot å møte en hyggelig mann som behandler deg med respekt. Anonymkode: 7b0cd...be0 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #11 Skrevet 24. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det var helt på sin plass. For noen respektløse og direkte slemme meldinger. Jeg forstår godt at det har gått inn på deg, men det sier jo en del om disse mennene som i det hele tatt sender dette uprovosert til kvinner. Du er neppe den eneste utvalgte. Det siste er bare så hjernedødt. Du er en stygg taper fordi du er på Sukker, men samtidig er jo han der også. Vedder på han har noen komplekser selv med å være der, og straffer andre på bakgrunn av det. Nei, du har bare vært uheldig. Majoriteten av norske menn er ikke slik. Jeg håper du klarer å prelle deg av disse dustekommentarene, og heller se frem mot å møte en hyggelig mann som behandler deg med respekt. Anonymkode: 7b0cd...be0 Takk. Kan vi ikke finne forslag til hva vi svarer med disse som er frekke. Hva hadde dere gjort? Bare ignorert? Anonymkode: 10a42...dcd
Coronas Skrevet 26. august 2016 #12 Skrevet 26. august 2016 Tok kontakt på face med en jeg har likt før (møttes på nettby den gang), vi flørtet lenge før vi møttes. Ble faktisk betatt. Han var ikke som jeg trodde i virkeligheten. Ble ikke noe der. Har profil på sukker. Fikk noe respons men flest yngre gutter som likte bildet mitt. Møtte en der men bare for sex (ja, tenk vi møttes bare for det og jeg er kvinne ) Er ikke på der nå. Brukt happn som jeg syns er en bra app men kanskje best i en storby for jeg møtte en som jeg kjente fra før. Bildet var ikke helt som i virkeligheten. Ble bare kleint. Han var klar for å møte meg igjen, jeg sa nei, ikke en mann for meg (ikke utseende, men person). Vi er venner på face da. Jeg føler at når jeg tar kontakt med gutter på disse appene så holder de på med mange flere, og jeg orker ikke sånt surr. Så jeg bare kuttet ut alt av dating på nettet (facebook er ikke en dating site). Nå dater jeg en fra facebook (tidligere arb.kol), han er verdens herligste mann. Får se hvordan dette utvikler seg. Vi har vært på 6 dates, og ja jeg hadde sex på første date. Ingen av oss hadde det i tankene, men lysten overtok Har prøvd badoo også. Men i det jeg skulle ta det i bruk, tok han jeg nå dater kontakt på messenger. Bort med badoo også. Jeg holder aldri på med flere på en gang. Går ikke dette, så kanskje jeg kaster meg utpå dating sider igjen.
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 26. august 2016 #13 Skrevet 26. august 2016 28 minutter siden, Coronas skrev: Tok kontakt på face med en jeg har likt før (møttes på nettby den gang), vi flørtet lenge før vi møttes. Ble faktisk betatt. Han var ikke som jeg trodde i virkeligheten. Ble ikke noe der. Har profil på sukker. Fikk noe respons men flest yngre gutter som likte bildet mitt. Møtte en der men bare for sex (ja, tenk vi møttes bare for det og jeg er kvinne ) Er ikke på der nå. Brukt happn som jeg syns er en bra app men kanskje best i en storby for jeg møtte en som jeg kjente fra før. Bildet var ikke helt som i virkeligheten. Ble bare kleint. Han var klar for å møte meg igjen, jeg sa nei, ikke en mann for meg (ikke utseende, men person). Vi er venner på face da. Jeg føler at når jeg tar kontakt med gutter på disse appene så holder de på med mange flere, og jeg orker ikke sånt surr. Så jeg bare kuttet ut alt av dating på nettet (facebook er ikke en dating site). Nå dater jeg en fra facebook (tidligere arb.kol), han er verdens herligste mann. Får se hvordan dette utvikler seg. Vi har vært på 6 dates, og ja jeg hadde sex på første date. Ingen av oss hadde det i tankene, men lysten overtok Har prøvd badoo også. Men i det jeg skulle ta det i bruk, tok han jeg nå dater kontakt på messenger. Bort med badoo også. Jeg holder aldri på med flere på en gang. Går ikke dette, så kanskje jeg kaster meg utpå dating sider igjen. Hva er badoo?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #14 Skrevet 26. august 2016 Den 8/24/2016 at 0.20, AnonymBruker skrev: Takk. Kan vi ikke finne forslag til hva vi svarer med disse som er frekke. Hva hadde dere gjort? Bare ignorert? Anonymkode: 10a42...dcd De som ber deg drukne i osljofjorden (utrolig slemt skrevet), rapporterer du umiddelbart. Oppfordring til selvmord er ulovlig. Anonymkode: 67cd4...4f9
Coronas Skrevet 26. august 2016 #15 Skrevet 26. august 2016 1 time siden, Carly-Chardonnay skrev: Hva er badoo? Dating side. Badoo.com
Raven Emerald Skrevet 26. august 2016 #16 Skrevet 26. august 2016 Ryddet for spekulasjoner. Raven Emerald, mod.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #17 Skrevet 27. august 2016 Hvor viktig er utseendet VS. personlighet for deg Coronas ? Ikke for å kritisere altså, er bare nysgjerrig. Anonymkode: 80d0a...c89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå