AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #1 Skrevet 23. august 2016 Jeg har lenge vurdert å melde meg inn i fresh fitness, men har et lite dilemma: Jeg går på skole i Oslo og kommer derfor til å trene mest der, men jeg har også et fresh-senter der jeg bor. Problemet er at jeg nesten aldri er i Oslo etter 16 (som er da åpningstider med bemanning starter). Vil det da være mulig å hente medlemsarmbåndet på det fresh fitness senteret der jeg bor? Selv om jeg melder meg inn på det senteret i Oslo (via nett) ? Og fungerer dette armbåndet som en "nøkkel" til alle fresh-sentrene i hele Norge da, eller bare der jeg har fått det fra? Anonymkode: 15023...f62
Hot mess Skrevet 24. august 2016 #2 Skrevet 24. august 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lenge vurdert å melde meg inn i fresh fitness, men har et lite dilemma: Jeg går på skole i Oslo og kommer derfor til å trene mest der, men jeg har også et fresh-senter der jeg bor. Problemet er at jeg nesten aldri er i Oslo etter 16 (som er da åpningstider med bemanning starter). Vil det da være mulig å hente medlemsarmbåndet på det fresh fitness senteret der jeg bor? Selv om jeg melder meg inn på det senteret i Oslo (via nett) ? Og fungerer dette armbåndet som en "nøkkel" til alle fresh-sentrene i hele Norge da, eller bare der jeg har fått det fra? Anonymkode: 15023...f62 Dette virker som noe som er mulig å få svar på ved å sende epost eller ringe senteret.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #3 Skrevet 28. august 2016 Når du melder deg inn i fresh fitness, blir du medlem i alle sentrene i norden. Det virker derfor lettest for deg å melde deg inn i det som er nærme deg, så kan du fremdeles trene i Oslo. Anonymkode: a16a8...aa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå