blixtar/åskafløyen Skrevet 23. august 2016 #1 Skrevet 23. august 2016 (endret) Ble dumpet i starten av året. Etter det så har jeg vært på date med 5 menn. Alle sa at de ønsket å fortsette å treffe meg, men det var en av dem jeg ikke hørte mer ifra. Jeg har to personer til som henger på og sier at de liker meg, men jeg føler at de er feile. Faktisk eksen fikk meg til å føle meg som verdens styggeste jævligste mest usexye dame, men jeg har jo fått litt napp egentlig ... Har nesten ikke hatt sex i år. Kun 4 ganger. Testet meg for alle sykdommer i sommer, og har etter det vært helt avholds. Jeg er faktisk frisk, og dermed er jeg redd for å være for lett på tråden nå. Jeg håper fortsatt på kjæreste selv om jeg fortsatt er såret over et brudd som skjedde i starten av året. Hvordan har deres år vært? Bedre eller verre? Jeg føler mitt kjærlighetsliv er HELT RÆVA!!!!! men men tar en dag av gangen Endret 23. august 2016 av blixtar/åskafløyen
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #2 Skrevet 23. august 2016 Brudd i starten av året her og. Etter det har jeg vært på 5 dates, en potensiell. Anonymkode: 55fd5...a46 1
momo Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 Dumpet tidlig i våres, og ikke vært klar for å date etter det. 2
blixtar/åskafløyen Skrevet 23. august 2016 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2016 (endret) 14 minutter siden, momo skrev: Dumpet tidlig i våres, og ikke vært klar for å date etter det. Jeg er og har egentlig ikke vært klar heller. Men jeg har pushet meg selv litt. Nå i det siste har jeg pushet meg selv hardt. Er fortsatt GANSKE såret og forsøker å bearbeide siste bruddet. Og har kommet frem til at det er viktig å se at en som ikke verdsetter seg ikke er et tap. Men se fremover tiltross for at det ga en stor vond smerte . Viktig å dra med seg lærdom. Og faktisk så føler jeg meg langt bedre nå når en del menn viser interesse for meg. Endret 23. august 2016 av blixtar/åskafløyen 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #5 Skrevet 23. august 2016 Har kun møtt jenter med narssisistiske tendenser i år, så jeg er gått litt lei jenter. Hypp på å bli homo, men går ikke. Anonymkode: 4ac9f...05e
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 23. august 2016 #6 Skrevet 23. august 2016 Datet 3. Han siste likte jeg veldig godt men han dumpa meg. Samme som alltid skjer. Også dro jeg på ferie og tenkte bare at jeg skulle holde meg unna menn. Så møtte jeg en sjarmerende colombianer. Vet ikke helt hva som skjer der,men.. Han sender meldinger og vil komme hit. Og han er ganske rik så ikke ute etter noe oppholdstillatelse Skulle egentlig på date i helgen med en tass. Så ble han sur fordi jeg ikke kunne ta meg fri fra jobb for å henge med han.. første daten. Han foreslo så date på lørdag morgen kl 08:00. Nei takk svarte jeg da. Litt lei kjenner jeg. Virker jo ustabil han der.
blixtar/åskafløyen Skrevet 23. august 2016 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2016 3 minutter siden, Carly-Chardonnay skrev: Datet 3. Han siste likte jeg veldig godt men han dumpa meg. Samme som alltid skjer. Også dro jeg på ferie og tenkte bare at jeg skulle holde meg unna menn. Så møtte jeg en sjarmerende colombianer. Vet ikke helt hva som skjer der,men.. Han sender meldinger og vil komme hit. Og han er ganske rik så ikke ute etter noe oppholdstillatelse Skulle egentlig på date i helgen med en tass. Så ble han sur fordi jeg ikke kunne ta meg fri fra jobb for å henge med han.. første daten. Han foreslo så date på lørdag morgen kl 08:00. Nei takk svarte jeg da. Litt lei kjenner jeg. Virker jo ustabil han der. Jeg føler meg veldig lei alt som heter dating og. Forstår ikke hva man stresser med. Jeg har brukt så mye tid på eksen min tidligere, og han forsvant bare, og ville ikke prate igjen. Og rett over på neste kvinne. Dermed så forstår jeg ikke at jeg gidder dette igjen. Men kanskje det fins noe bedre der ute Hvem vet ! Jeg kjenner meg igjen i den klønete datingen Bare elendighet omtrent haha 2
Dricka Skrevet 23. august 2016 #8 Skrevet 23. august 2016 Datet 2. Følte egentlig ikke noe spesielt med noen av dem så ble kun ved ett møte Forblir nok singel en stund til for jeg er helt n00b på gutter! 1
blixtar/åskafløyen Skrevet 23. august 2016 Forfatter #9 Skrevet 23. august 2016 20 minutter siden, drop-dead skrev: Datet 2. Følte egentlig ikke noe spesielt med noen av dem så ble kun ved ett møte Forblir nok singel en stund til for jeg er helt n00b på gutter! Har det ganske mye på samme måte. Problemer å føle noe som helst. 3
sjonkelrolf Skrevet 23. august 2016 #10 Skrevet 23. august 2016 Har blitt et par dater hittil i år. Det endte begge gangene med at kjemien ikke eksisterte. På byen er jeg ute med venner, null sjekking pga at jeg har gått lei hele opplegget. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #11 Skrevet 23. august 2016 27 minutter siden, blixtar/åskafløyen skrev: Jeg føler meg veldig lei alt som heter dating og. Forstår ikke hva man stresser med. Jeg har brukt så mye tid på eksen min tidligere, og han forsvant bare, og ville ikke prate igjen. Og rett over på neste kvinne. Dermed så forstår jeg ikke at jeg gidder dette igjen. Men kanskje det fins noe bedre der ute Hvem vet ! Jeg kjenner meg igjen i den klønete datingen Bare elendighet omtrent haha Jeg og brukte for mye tid på eksen. Møtte en fantastisk mann tidligere i sommer, men lot han være litt på vent på grunn av at eksen fremdeles tok kontakt. Tror aldri jeg kommer til å møte en så redelig fyr som han igjen, så der dreit jeg meg ut Anonymkode: 2cb4f...f20 1
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 24. august 2016 #12 Skrevet 24. august 2016 6 timer siden, blixtar/åskafløyen skrev: Jeg føler meg veldig lei alt som heter dating og. Forstår ikke hva man stresser med. Jeg har brukt så mye tid på eksen min tidligere, og han forsvant bare, og ville ikke prate igjen. Og rett over på neste kvinne. Dermed så forstår jeg ikke at jeg gidder dette igjen. Men kanskje det fins noe bedre der ute Hvem vet ! Jeg kjenner meg igjen i den klønete datingen Bare elendighet omtrent haha Jeg forstår deg. I sånne perioder er det greit å prioritere seg selv syns jeg. Er så mange tullinger der ute man må filtrere ut
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #13 Skrevet 24. august 2016 Saharatørt. Anonymkode: 181b1...299 1
-Missi- Skrevet 24. august 2016 #14 Skrevet 24. august 2016 Startet året med å date en gammel eks, startet vell i desember og varte til februar. Selvfølgelig ble jeg lei av de samme tingene som sist, alle de positive tingene med han klarte ikke veie opp for det. På vårparten ble jeg kjent med en utvekslingstudent fra skolen jeg går på og datet han litt i sommer. Fin fyr på mange måter, men her var han veldig ulik nr 1 på kommunikasjon. Følte vi hadde knall kjemi på det fysiske men jeg trenger de dype samtalene...sikkert derfor jeg ble sammen med den xn på nyåret sjelden vært borti noen jeg kommuniserer så godt med. Vi har vell ikke avslutta ting direkte enda jeg og nr 2 men jeg er vell litt der at jeg har mistet interessen og egentlig bare fader han litt ut. Tror jeg da, men føler ikke vår greie vil føre til noe seriøst og tror jeg er på et sted i livet hvor jeg ikke gidder noe hvor kun det fysiske fungerer. Nr3 møtte jeg på sommerferie på hytta, har kjent han i mange år som bestekompis til en annen x fra samme området. Tenkte bare på han som kompis men plutselig bad han meg ut på date. Hadde ikke tid til det der oppe for skulle være med familie og jeg måtte og fikse en del på hytta. Han kom opp dit på besøk i stedet. Koslig kar, men ganske tydelig at han hadde tenkt mye på en fest vi var sammen på for mange år siden, og la mer i det enn meg. Dessuten viste det seg at denne snille karen vistnok hadde vært i fengsel. Da ble jeg skeptisk gitt.tror omtrent alle alarmer i hodet gikk av da. Pluss for ærlighet så klart, men der er signalet mitt om å backe ut fort som fy. Han har sendt noen meldinger og jeg svarer høflig, vet desverre av erfaring at slike er det lurt å fade sakte ut enn å si fra og skape konflikt. Nå føler jeg litt på å ikke date mer i år. Men skal aldri si aldri 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #15 Skrevet 24. august 2016 6 timer siden, sjonkelrolf skrev: Har blitt et par dater hittil i år. Det endte begge gangene med at kjemien ikke eksisterte. På byen er jeg ute med venner, null sjekking pga at jeg har gått lei hele opplegget. Kanskje du ikke finner noen i din "o-store" liga? Anonymkode: 6ed92...3aa
Engel Skrevet 24. august 2016 #16 Skrevet 24. august 2016 Avsluttet en datingperiode i romjula (Pågått siden september), etter konklusjon av at det var for tidlig å prøve på noe nytt når jeg ikke hadde fått x-mannen nok på avstand. I februar prøvde jeg å få lukket døra endelig til x-en, men endte istedet opp hos samlivsterapeut for å se om det er mulig å redde forholdet/ekteskapet likevel (16 år sammen, 11 år som gift før samlivsbrudd og seperasjon våren 2015, det var han som gikk.). Har dermed smådatet min x i vår/sommer. Eller prøvd i alle fall. Men akkurat nå ser det veldig ut for at det stopper opp som vennskap. Uansett tar dette veldig lang tid, så jeg har vel ikke tro på noe forhold hverken med han eller andre i 2016 sånn ting er nå. Men det er i grunnen greit. Jeg trenger å bruke tid på meg selv.
Rosaboble15 Skrevet 24. august 2016 #17 Skrevet 24. august 2016 Ett samlivsbrudd, null dater. På èn måte er jeg klar, men det dårlige forholdet jeg var i, har gjort at jeg tviler på min egen dømmekraft når det kommer til menn. 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #18 Skrevet 24. august 2016 Året startet med en kjæreste. Ble slutt tiiiiidlig i vår. Fant en ny og er nå sammen med den nye. Så egentlig har jeg drt ganske greit 👍 Anonymkode: f789b...d65
Coronas Skrevet 24. august 2016 #19 Skrevet 24. august 2016 (endret) Slutt (samlivsbrudd) i desember i fjor. Så nå har jeg vært på 4 dates. Den fjerde holder jeg fortsatt på med Første date trodde jeg skulle være the one, men nei. Noen gutter er forskjellig på nett og IRL, andre date var bare sex, tredje var via happn som ikke gikk i det hele tatt. Han jeg holder på med nå, har jeg ikke møtt via noe dating side/app. Skulle egentlig ikke date noe mer, men så skjer jo ting. Endret 24. august 2016 av Coronas
sjonkelrolf Skrevet 24. august 2016 #20 Skrevet 24. august 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du ikke finner noen i din "o-store" liga? Anonymkode: 6ed92...3aa Tenkte du på noe spesielt? Jeg har ikke lett så mye heller, i hvert fall ikke på byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå