Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare har noe på hjertet, som er litt vanskelig å dele med venninnene mine, siden det gjelder de.
Jeg fikk meg en ny jobb for noen uker tilbake, og det er ingen av venninnene mine som har spurt noe om det, for eksempel "Hvordan var det å begynne i ny jobb?" og lignende. Er det vanlig? Altså, vanlig at man ikke spør..? Jeg er jo helt motsatt, og bruker å spørre venninner om ting for å vise at jeg bryr meg om de. 

Og en annen ting: det er en annen venninne av meg, som bor ca 2 timer unna. Vi ser ikke hverandre så ofte, så bruker hun å si til meg på meldinger at hun kan ringe meg opp dagen etter, også ringer hun meg aldri? Dette har skjedd gjentatte ganger, og da setter jeg jo av litt tid og venter på at hun skal ringe... Så sender hun heler aldri en melding om at hun kan ringe en annen dag?

Noen som har opplevd det samme, er dette tegn på at man har venner som egentlig ikke bryr seg om deg? 
J 23

Anonymkode: 6d5d8...251

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De bryr seg nok, men har nok med seg selv også. Hvis du er 23 er mange av vennene dine studenter? Fadderuke osv tar mye tid og energi. Og hvorfor kan ikke du ringe eller sende melding neste dag? Trodde ikke det var vanlig å sitte ved telefonen og vente i 2016

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...