Gå til innhold

Hvem vil det mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinner eller menn? Vet at alle egentlig ønsker å finne noen å dele livet med, men hører gang på gang damer som vil ha forhold, mens mannen ikke vil. Hvem er mer lysten på forhold egentlig?

Anonymkode: 9f51d...385

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen hvis dama er fin, dama hvis mannen er rik eller kjent.

Anonymkode: c5c5f...719

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så forutsigbart dette svaret var. :dry:

Anonymkode: 86554...241

• Liker 4
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det du sier er det bare hvis dama er fin og han er rik at man gidder å investere i et forhold...? Så begge skjønn er lik altså? 

• Liker 1
Skrevet

Kvinner bruker sex for å få forhold. Menn bruker forhold for å få sex.

Anonymkode: cee3c...3a0

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner eller menn? Vet at alle egentlig ønsker å finne noen å dele livet med, men hører gang på gang damer som vil ha forhold, mens mannen ikke vil. Hvem er mer lysten på forhold egentlig?

Jeg ser i utgangspunktet mest etter sex, men innerst inne så vil jeg heller finne noen jeg faller hodestups for. Det er bare at det ikke skjer

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så forutsigbart dette svaret var. :dry:

Så du har lagt merke til det du og :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så du har lagt merke til det du og :)

Morsom.

Skrevet

Både menn og kvinner vil ha forhold (like mye), men grunnen til at du stadig hører om menn som ikke vil ha forhold, er at menn kan ha sex med damer de IKKE har følelser for/ vil ha forhold med. Dette gjelder ikke i like stor grad for kvinner (stor forskjell.) Mange damer avviser jo drøssevis av menn (ergo de vil ikke ha forhold med disse mennene), men dette skjer før man har vært intime på noen som helst måte. Så det er bare det at dynamikken er ulik i de to retningene. 

Dette gjelder altså sånn generelt. 

Anonymkode: 53a54...a16

Skrevet

Menn vil ikke ha forhold. Kvinner vil stort sett alltid ha forhold.

Det er derfor det er helt dust å ligge med menn utenom forhold i det hele tatt for de fleste kvinner. Utpressing gjennom sexnekt utover i ett forhold er eneste grunnen til at menn går i forhold i det hele tatt og eneste kortet kvinner har på hånden.

Anonymkode: 729c9...dd6

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menn vil ikke ha forhold. Kvinner vil stort sett alltid ha forhold.

Det er derfor det er helt dust å ligge med menn utenom forhold i det hele tatt for de fleste kvinner. Utpressing gjennom sexnekt utover i ett forhold er eneste grunnen til at menn går i forhold i det hele tatt og eneste kortet kvinner har på hånden.

Anonymkode: 729c9...dd6

Du høres bitter ut! Man ser jo kjærestepar overalt, hvordan forklarer du dette? Og jeg vet med sikkerhet at min kjære er veldig forelsket i meg. Det er bare en liten forskjell i dynamikken som kan få enkelte til å tro at menn "aaldri" vil ha forhold. Les innlegget over.

Anonymkode: 53a54...a16

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker det er de som ønsker å ha et forhold som ønsker seg dette mest.  Kvinnen fordi hun vil stifte familie, kanskje noen menn også ønsker seg dette?...  Så jeg tror egentlig mest kvinner. De som tjener mest på det. 

Skrevet

Jeg er nå mann i midten av 30 årene. Frem til nå, så tror jeg det ofte er damen som ville det mest, men nå er det endret. Jeg vil ikke være han taperfyren på 45 som snakker om hvor kult det er å leve singellivet. Nei det er ikke kult, du er bare trist. 

Anonymkode: 07b6c...0e5

• Liker 1
Skrevet

Det driter jeg i. 

Forhold forhold kommer.

Anonymkode: 0232b...9fa

Skrevet

Ryddet for hatefulle generaliseringer.

Raven Emerald, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...