AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #1 Skrevet 23. august 2016 Jeg synes det er så vanskelig å vite forskjellen mellom "knullekompis", "dateing" og "holde på" sånn i starten. Vi har felles venner og felles interesser, så snakket mye sammen hver fest, så endt opp i samme seng et par ganger, så møttes et par ganger, men små ting, som øl, sushi og en hobbyforelesing (på universitetet). Men så tenker jeg at han kanskje bare er interessert i sexen. Verken jeg eller ham har sagt noe om hva det er for noe. Anonymkode: 1f860...a08
Marie90 Skrevet 23. august 2016 #2 Skrevet 23. august 2016 En date er for meg når man går sammen ut og spiser eller tar en drink. Et planlagt treff, som inkluderer oss to. Ber ham meg på date, og så en date nummer to, så dater vi. Jeg er ikke interessert i å bare "henge" på steder han befinner seg uansett, jeg er ikke interessert i å 'kommunisere' via snapchat, og jeg er ikke interessert i å ha sex med noen som ikke har demonstrert genuin interesse for meg. Og jeg bryr meg pent lite om dette er blitt normen blant unge mennesker, det ser uansett ikke ut som det fungerer særlig bra for dem. Du må ta ansvar for egen situasjon. Jenters priviliegium er at de kan vente på at interesserte gutter tar initiativ - vår "byrde" er å måtte ta ansvar for å filtrere ut froskene, og ikke passivt delta i situasjoner man ikke er komfortabel med. 5
Summers Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Verken jeg eller ham har sagt noe om hva det er for noe. Anonymkode: 1f860...a08 Finn ut hva du er ute etter også spør du han. Er jo ikke mulig å vite før du spør og er du ute etter kjæreste så er det kanskje greit å avklare det tidlig neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå