AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #1 Skrevet 23. august 2016 Hei, jeg har hatt dette veldig lenge har aldri vært så interessert i sex som alle andre ungdommene, vel jeg er 17 år og det gjør så vondt jeg vet ingen kan gjøre noe med det.. Men det er deilig å få det ut! Jeg har hatt sex med noen få nok til å vite at jeg hater sex, men altså vær gang jeg prøvde så likte jeg det mindre og mindre faktisk så har jeg ikke behov for å masturbere meg en gang ( jeg vet det er rart eller uvanlig)! Men det verste med alt dette her er at jeg har lyst på barn ikke nå altså, men i fremtiden... Jeg ikke hvordan jeg skal få det til på grunn av sexualitet og jeg vil ikke lissom dra til legen og få sperm i meg lol.. jeg vil ha en familie om du skjønner.. Men altså jeg er helt normal jeg kan forelske meg, elske noen, være i et relasjon med noen.. Men problemet er det med sex jeg kan ikke interessere meg som sakt jeg har prøvd å ha kjæreste, men de fleste har behov for sex og jeg finner meg ikke noen som kan respektere dette, men som sakt jeg kan ha sex bare hvis jeg elsker personen og det er sikkert derfor forholdene mine været lite hahaha Jeg har ikke en gang snakka om det med foreldrene mine, men siden dere er anonyme så er det koselig og avslappende takk for å lese dette:))) jeg er ihvertfall glad at jeg ikke er alene om dette at det er noen få som er sånn meg.. Det eneste jeg bare ønsker er at jeg kan bli bedre i fremtiden❤️ takk for å gi meg litt av tiden din Ha en fin dag! Anonymkode: 6745b...2fd
Kan litt om mye:) Skrevet 23. august 2016 #2 Skrevet 23. august 2016 Du er 17 år så ta tiden litt til hjelp du. Alle er ikke like, det er helt OK. Når det er sagt er det flere faktorer som kan spille inn. F.eks dersom en går på enkelte medisiner osv.... Tror det vil være uheldig å prøve å tvinge seg selv til å like sex ved å ha sex. Det kan bli veldig vonde opplevelser . dersom du har behov for å prate om det er det kansje enklere å prate med helsesøster, fastlege eller ei venninne. Foreldre er kansje ikke de enkleste ta slik med
FluffyJuggernaut Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 Du er ikke alene om å være aseksuell. Jeg tror du finner dating og andre nettsider der du kan finne likesinnende. Datingmarkedet blir nok mindre for deg, men du blir nok å finne noen som passer for deg også. Det er nok viktig etterhvert å være ærlig når du møter noen du vil være kjæreste med, sånn at dere begge vet hva dere ønsker ut av forholdet. Og etter som jeg har forstått så er forholdene til aseksuell like dype og fylt av kjærlighet som forholdene til resten av "oss". Det er bare det sex-delen ikke er mindre viktig eller utgår helt. Det viktigste er jo at du er ærlig med deg selv og ikke lar deg presse til noe. Og barn utgår ikke selv om du er aseksuell. Kanskje vil du ha sex for å få barn? Kanskje bruker dere en pipette med hans sæd i og inseminer deg selv på den måten? Ellers så kan dere få hjelp av leger. Du trenger ikke finne ut av alt nå.
Ardenus Skrevet 23. august 2016 #4 Skrevet 23. august 2016 Hvor er du ellers i puberteten? Er du ferdig med den? Kanskje du ikke er helt ferdig, noen er kjempe tidlig ute, mens andre er kjempe seint ute. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #5 Skrevet 23. august 2016 21 minutter siden, Ardenus skrev: Hvor er du ellers i puberteten? Er du ferdig med den? Kanskje du ikke er helt ferdig, noen er kjempe tidlig ute, mens andre er kjempe seint ute. Jeg er nok ganske ferdig begynte ganske tidlig med puberteten:)) men hva vet jeg lissom.. Kan hende det er noen ting som ikke er helt ferdig idk Anonymkode: 6745b...2fd
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #6 Skrevet 23. august 2016 Takk for svarene!! Anonymkode: 6745b...2fd
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #7 Skrevet 23. august 2016 Hva slags datersider? Anonymkode: 6745b...2fd
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #8 Skrevet 23. august 2016 Anbefaler å lese deg opp på aseksualitet før du er overbevist om at du selv er det. Da lærer du nok at det heter aseksuell og ikke "asexual" (med mindre det er engelsk), tror folk kanskje hadde tatt deg litt mer seriøst da Anonymkode: ac36b...f85 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #9 Skrevet 23. august 2016 Jeg kjenner en som er aseksuell, men han onanerer ofte. Jeg synes uansett ikke du skal henge seg så mye opp i hva du er eller ikke er. Har du ikke lyst på sex, er det helt greit, men ikke tenk så mye på det, slik at du blir fast bestemt på at du aldri i verden kommer til å ville ha sex. Du er bare 17, slapp av og gjør det du vil. Hvis du en gang i fremtiden vil ha barn og ikke vil ha sex kan du dra til Storken for å bli gravid. Slapp av! Anonymkode: cf209...95d
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #10 Skrevet 23. august 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler å lese deg opp på aseksualitet før du er overbevist om at du selv er det. Da lærer du nok at det heter aseksuell og ikke "asexual" (med mindre det er engelsk), tror folk kanskje hadde tatt deg litt mer seriøst da Anonymkode: ac36b...f85 Hvis du søker på nettet så kan du se at det er sånn man sier det på spansk;) har lest masse om det Anonymkode: 6745b...2fd
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #11 Skrevet 23. august 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner en som er aseksuell, men han onanerer ofte. Jeg synes uansett ikke du skal henge seg så mye opp i hva du er eller ikke er. Har du ikke lyst på sex, er det helt greit, men ikke tenk så mye på det, slik at du blir fast bestemt på at du aldri i verden kommer til å ville ha sex. Du er bare 17, slapp av og gjør det du vil. Hvis du en gang i fremtiden vil ha barn og ikke vil ha sex kan du dra til Storken for å bli gravid. Slapp av! Anonymkode: cf209...95d Thank you!^^ Anonymkode: 6745b...2fd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå