Gå til innhold

Sex på 2 date, tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på date for noen dager siden. Møtte en hyggelig flott mann. Vi pratet om alt annet enn sex på første date. Etter daten så forteller han at han likte meg og er interessert i meg. Vi avtaler å treffes igjen. Han begynner å spørre om vi skal ha sex neste gang vi møtes i tilegg til en middag pluss kinotur. Jeg testet meg for over to måneder siden for alle sykdommer. Og er frisk. Derfor litt hysterisk på å ha sex på tidlig stadium. Men jeg liker han. 

Hva mener dere? Er sex på andre date for tidlig når man kun har møtt hveandre en gang før ? Begynner å bli litt nervøs.... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han planlegger å ha sex? Playeralarmen ringer høyt hos meg hvertfall!

• Liker 11
Skrevet

sex på 2. date er litt tidlig...

• Liker 4
Skrevet

Det er visstnok veldig vanlig blant kvinnene her inne å ha sex på selv første date, kvinnefrigjøring og alt det der.

Ønsker du et seriøst forhold? Da kan det være en fordel å vente litt, for det "filtrerer" ofte ut der som kun er ute etter sex.

Anonymkode: 379e1...a2c

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Kristiansand123 skrev:

sex på 2. date er litt tidlig...

Hva er turn on/turn off på gutter hos deg?

Anonymkode: 6dd5e...0c6

Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er turn on/turn off på gutter hos deg?

Hm, det er ihvertfall turnoff med en "stinkemann". Dusj for faen!
Femi menn liker jeg ikke...
Feige menn liker jeg heller ikke.

Turnon.. Hm.. Selvsikker, modig,osvosv

Endret av Kristiansand123
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er visstnok veldig vanlig blant kvinnene her inne å ha sex på selv første date, kvinnefrigjøring og alt det der.

Ønsker du et seriøst forhold? Da kan det være en fordel å vente litt, for det "filtrerer" ofte ut der som kun er ute etter sex.

Anonymkode: 379e1...a2c

Han sier at han ønsker å se om vi kan finne kjærligheten sammen. Men det sier jo alle. Og man kan jo ikke ligge med alle man treffer. Jeg er litt forsiktig av meg. Kanskje jeg bør vente litt... Det som er faren er jo at dersom vi har sex så kan det bli med at han kun vil ha sex videre og ikke mer eller at han forsvinner. 

Skrevet

Han begynner å "spørre om sex"? Det har jeg aldri opplevd. Jeg har opplevd at menn har prøvd seg på sex, dvs. ved at vi kysser, så kliner, og de begynner å klå. De med helt minimum forståelse kjenner kvinner godt nok til å vite at vi ikke går hjemmefra med mål om sex som de gjør, men må tennes i øyeblikket. Og at ingen vil forplikte seg til sex med en de knapt kjenner. 

At han ordrett spør vitner for meg enten om a) dårlige sosiale antenner, eller b) han gidder ikke bruke penger på kino og middag hvis sex ikke er i kortene.

• Liker 9
Skrevet

Dere dater med romantikk for øyet, og han prøver å få deg til å love han sex på neste date? Dette er noe spesielt, og jeg tror ikke han er så opptatt av kjærlighet som det han sier. 

Anonymkode: c4cb1...627

• Liker 4
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Dere dater med romantikk for øyet, og han prøver å få deg til å love han sex på neste date? Dette er noe spesielt, og jeg tror ikke han er så opptatt av kjærlighet som det han sier. 

Anonymkode: c4cb1...627

Har bommet på det før. Jeg bør nok forklare han at det blir for tidlig. Forhold er mer enn sex. Viktig å bli godt kjent først.  Han var hyggelig da vi traff hveandre men jeg begynner å bli litt stresset pga det med sex. Jeg elsker sex men vil helst være ganske godt kjent før jeg har det. Ikke jeg går på en bommert. 

Skrevet

Eg syns det er greit, normalt sett, så lenge begge er villige. Men i dette tilfelle er eg mer negativ til å gjøre det, fordi han spør om det på forhånd. Det er vel ikkje akkurat vanlig å prøve å planlegge sex så tidlig, det er mer noe som skal komme naturlig, i hvert fall når man er forbi de verste tenårene. Er du usikker - VENT!

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, Kristiansand123 skrev:

Hm, det er ihvertfall turnoff med en "stinkemann". Dusj for faen!
Femi menn liker jeg ikke...
Feige menn liker jeg heller ikke.

Turnon.. Hm.. Selvsikker, modig,osvosv

Utseendemessig etc?

Hva om magen har litt fett på magen? Turn off? Eller går du etter menn med stram mage?

Skrevet
5 minutter siden, NordTroll skrev:

Eg syns det er greit, normalt sett, så lenge begge er villige. Men i dette tilfelle er eg mer negativ til å gjøre det, fordi han spør om det på forhånd. Det er vel ikkje akkurat vanlig å prøve å planlegge sex så tidlig, det er mer noe som skal komme naturlig, i hvert fall når man er forbi de verste tenårene. Er du usikker - VENT!

Jeg liker han. Men kjenner han altfor dårlig. Han bor et langt stykke ifra meg.  Og når han spør om å være med hjem til meg for å ha sex så kan jeg jo risikere å bli dumpet rett etterpå. Det føles greit på sett og vis å ha sex men man kan risikere at det bare blir der og da og ikke mer. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, blixtar/åskafløyen skrev:

Jeg liker han. Men kjenner han altfor dårlig. Han bor et langt stykke ifra meg.  Og når han spør om å være med hjem til meg for å ha sex så kan jeg jo risikere å bli dumpet rett etterpå. Det føles greit på sett og vis å ha sex men man kan risikere at det bare blir der og da og ikke mer. 

Vel, eg ville ventet og sett det an. Eg syns det skurrer litt når man blir spurt om sånt så tidlig.

• Liker 3
Skrevet
Et øyeblikk siden, NordTroll skrev:

Vel, eg ville ventet og sett det an. Eg syns det skurrer litt når man blir spurt om sånt så tidlig.

Enig. Jeg får si det som det er. Det er for tidlig. Bedre å bli kjent først. Jeg skal forsøke å si det på en fin måte til han. 

Skrevet

Det høres ut som han sier alt han tror du vil høre, sånn at han kan få deg til sengs. En ting hadde vært om dette  utviklet seg naturlig, men å spørre deg på denne måten får opp noen røde flagg hos meg.

Om du har lyst har du lov. Men personlig ville jeg ha ventet.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, blixtar/åskafløyen skrev:

Jeg var på date for noen dager siden. Møtte en hyggelig flott mann. Vi pratet om alt annet enn sex på første date. Etter daten så forteller han at han likte meg og er interessert i meg. Vi avtaler å treffes igjen. Han begynner å spørre om vi skal ha sex neste gang vi møtes i tilegg til en middag pluss kinotur. Jeg testet meg for over to måneder siden for alle sykdommer. Og er frisk. Derfor litt hysterisk på å ha sex på tidlig stadium. Men jeg liker han. 

Hva mener dere? Er sex på andre date for tidlig når man kun har møtt hveandre en gang før ? Begynner å bli litt nervøs.... 

Dette handler vel mer om at han spør om sex på forhånd, enn sex på andre date. Jeg hadde sex på andre date med dama, vi klarte ikke holde fingrene av hverandre. Nå ,1,5 år senere,er vi samboere 10 timer unna der vi først møttes.  Dropp denne mannen, du må da skjønne bedre om du er ute etter noe mer seriøst Middag og kino, mest sannsynlig påspandert av han(selvfølgelig), så forventer han noe ut av det. Det er mannens måte å rettferdigjøre at han fortjener sex. 

Prøv å spørre om han vil dra på kino først, og så spise en bedre middag ute på byen senere? Når det begynner å bli litt sent så drar du bare hjem, først da ser du hva hans intensjoner er videre. Ren gjetting, han blir sur når du ikke vil ha sex, og kontakter deg aldri igjen. 

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, blixtar/åskafløyen skrev:

Enig. Jeg får si det som det er. Det er for tidlig. Bedre å bli kjent først. Jeg skal forsøke å si det på en fin måte til han. 

Du trenger ikke unnskylde deg eller pakke det inn. Si det som det er - det er for tidlig. Dersom han ikke gidder å treffe deg likevel, så har du svaret ditt.

På generell basis er det best å unngå hjemmedater i starten for å unngå disse forhåpningene.

• Liker 5
Skrevet

Jeg syns ikke det er tidlig, om kjemien er der og du har en god følelse på fyren sier jeg bare kjør på og kos deg.

Anonymkode: bd3c4...3c3

Skrevet
1 time siden, blixtar/åskafløyen skrev:

Wow, det faktum at han faktisk spør om sex på andre date bør gi en skikkelig alarm!

Vent til dere blir bedre kjent og det føles naturlig. Ikke la han lure deg med sin sjarm.

Har ikke lest alle de andre innleggene her, så håper jeg kan hjelpe. Uansett, lykke til(og vær varsom). 😊

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...