Gå til innhold

Sannsynligheten for at jeg er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde siste dag med mensen på fredag. Hadde sex på lørdag, søndag og i dag Blødde igjen idag etter samleie. Ikke mye, mest brunt, men det var blod. Hvor stor sannsynlighet er det for at jeg er gravid? Er det sannsynlig i det hele tatt? Mulige festeblødninger, eller hva det heter?  har begynt å bli litt utolmodig ;) 

Anonymkode: 3f544...cce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var litt tidlig, men det er klart at det er mulig. Du får vente til neste mens nærmer seg og ta en test. 

Det er lite sannsynlig at du er gravid. Mer sannsynlig er det at du hadde litt rester igjen av blod, og det kom i dag....

Skrevet

Det er absolutt en sjanse ja, for sædcellene kan overleve i minst 5 døgn sies det. Du kan også ha fått en tidlig eggløsning, så sjansen er der alltid. Festeblødning er det jo ikke alle som får, men det går vel en uke før egget har rukket å feste seg.

Anonymkode: ee497...6ac

Skrevet

Du har ikke skrevet noe om sykluslengden din. Dersom du har kort syklus er det en liten mulighet. Har du hatt tegn på EL?

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

hadde siste dag med mensen på fredag. Hadde sex på lørdag, søndag og i dag Blødde igjen idag etter samleie. Ikke mye, mest brunt, men det var blod. Hvor stor sannsynlighet er det for at jeg er gravid? Er det sannsynlig i det hele tatt? Mulige festeblødninger, eller hva det heter?  har begynt å bli litt utolmodig ;) 

Anonymkode: 3f544...cce

Ekstremt liten sannsynlighet. HÅPER JEG.. jeg hadde liksom tenkt til å ha sex etter mensen. Siden sjansen da er minst, frem til eggløsning som skjer 14 dager før forventet menstruasjon (i gjennomsnitt 14 dager etter første blødningsdag i mensen)

Anonymkode: e2360...61e

Skrevet

Jeg ble gravid første dagen etter mensen. Så det er mulig ja. Men liten sjanse.

Anonymkode: 59524...abd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...