AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #1 Del Skrevet 23. august 2016 Huff, håper jeg ikke blir gjenkjent her, får ta sjansen for trenger sårt noen råd. Jeg og ei venninne skal i bryllup til felles kompis om litt over to uker. Vi kjenner ikke bruden veldig godt ennå, hun virker sjenert, men er hyggelig og snill. Hun har et veeeeldig vanlig utseeende, litt grå mus, men kommer sikkert til å bli flott som brud. Min venninne derimot har alltid vært utrolig vakker fra hun var liten, både damer og menn snur seg etter henne på gaten. Seff en kropp til å dø for også. Hun er alikevell ikke innbilsk og har en skjønn personlighet, jeg er veldig glad i henne. Hun er godt likt. Det som derimot irriterer meg, er slik det har vært på to andre bryllup vi har vært i sammen, og det vi skal i nå, - at hun alltid gjør enormt mye ut av utseende og styling som bryllupsgjest. Hun overskygger jo bruden(e) helt. Det er manikyr, pedikyr, spray-tan, nye foliestriper, rådyre og lekre, men ganske dristige kjoler, stilettsandaler til en formue etc. Chrissy Teigen ser ut som en gårdsnisse i forhold. Ok, jeg vet det er gøy, men skulle ønske hun dempet seg litt pga det er bruden som skal skinne mest. Isteden er det all inn, som om det var den røde løper hun skulle entre. Samtidig er hun ikke typen til å ønske å sette bruden i skyggen, det er bare det at hun synes det er så morsomt å kunne pynte seg skikkelig. Og selv om hun er så vakker så må jo hun få lov til det like mye som alle andre. Nå holder hun på å styre og ordne villt med kjole og tilbehør. Jeg sa til henne i går, i en litt fleipete tone, at hun må passe på så ikke det blir hun som stole the show, og må tenke litt på brura også. Det likte hun ikke å høre, svarte bare surt at hun ikke ser på seg selv som så veldig spesiell, at jenter må jo få pynte seg når det er bryllup. Jeg er overhodet ikke misunnelig, jeg har vokst opp med henne og er vant til at hun får mye oppmerksomhet, unner henne det så klart, bare ikke slik det har vært i de bryllupene, hvor hun tar pusten fra alle liksom. Og tenker på bruden nå, vil at det er hun som skal være stjerna denne dagen. Hva ville dere gjort? Nå kommer hun til å stille i en kjole med dyp utringning som strammer over en pretten rumpe. Jeg tør nesten ikke ankomme med henne, nesten litt flaut. Skal jeg ta det opp med henne en gang til?? Anonymkode: f9ca2...7c1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 23. august 2016 #2 Del Skrevet 23. august 2016 Tror jeg ville tatt det opp på en forsiktig måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #3 Del Skrevet 23. august 2016 Det kommer an på hvor ofte hun får anledning til å pynte seg skikkelig. Hvis det er sjelden, synes jeg takhøyden bør være stor. Dessuten er det ikke noe negativt at en av gjestene er flott å se på. Og det er en myte at flotte gjester tar vekk oppmerksomheten fra bruden, et bryllupp har en spesiell aura som gjør det svært vanskelig å overse bruden, det skal i hvertfall betydelig mer til enn en vakker gjest. Hadde du invitert Barrack Obama i brylluppet ditt, hadde han nok tatt oppmerksomheten fra deg som brud, det skal skal altså såpass til, ikke en en tilfeldigvis vakker gjest. Anonymkode: 2e3fb...955 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #4 Del Skrevet 23. august 2016 Da en prat med venninna di-vise tråden? Helt greit at man vil pynte seg,men det du forklarer synes jeg sinsykt drøyt. Ikke bare pga bruden,men fordi det er ett familieselskap, ikke bursdagfeiring med jentene. Anonymkode: cde36...b30 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #5 Del Skrevet 23. august 2016 Pass på deg selv! Anonymkode: 8e2c6...ac6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #6 Del Skrevet 23. august 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er overhodet ikke misunnelig, Anonymkode: f9ca2...7c1 Du nok det. Dette plager din selvfølelse. Hadde du vært i samme situasjon hadde ikke denne tråden vært laget. Slutt å være så overflatisk og heller bry deg om viktigere ting i livet ditt enn andres liv. Anonymkode: 597a8...85c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #7 Del Skrevet 23. august 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå kommer hun til å stille i en kjole med dyp utringning som strammer over en pretten rumpe. Jeg tør nesten ikke ankomme med henne, nesten litt flaut. Skal jeg ta det opp med henne en gang til?? Anonymkode: f9ca2...7c1 Skjønner deg godt, hadde vært flau selv da det er overhode ikke passende i slike selskap ett bryllup er. Anonymkode: cde36...b30 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #8 Del Skrevet 23. august 2016 Jeg ser ikke helt hva som er problemet. Venninnen din liker å pynte seg opp, og bryllup er jo den perfekte anledningen for det. Altså... Hun kan jo ikke noe for at hun er pen. Tviler på at dette vil overskygge bruden. Det er nok bare i ditt eget hode. Av den grunn er jeg ikke helt overbevist om at du ikke er misunnelig. Anonymkode: 25f7b...6c9 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #9 Del Skrevet 23. august 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva ville dere gjort? Nå kommer hun til å stille i en kjole med dyp utringning som strammer over en pretten rumpe. Jeg tør nesten ikke ankomme med henne, nesten litt flaut. Skal jeg ta det opp med henne en gang til? Jeg er for så vidt enig i at dette kan være upassende antrekk for anledningen. Hvis du synes det, er det dette du bør konsentrere deg om og ikke blande inn at hun må tone ned pyntingen, for det er noe annet. Og jeg er enig med den over som sier at en pyntet gjest ikke tar oppmerksomhet fra bruden, det skal veldig mye mer til enn det. Anonymkode: 43245...224 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #10 Del Skrevet 23. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser ikke helt hva som er problemet. Venninnen din liker å pynte seg opp, og bryllup er jo den perfekte anledningen for det. Altså... Hun kan jo ikke noe for at hun er pen. Tviler på at dette vil overskygge bruden. Det er nok bare i ditt eget hode. Av den grunn er jeg ikke helt overbevist om at du ikke er misunnelig. Anonymkode: 25f7b...6c9 Har du lest? Hva med å komme seg vekk fra de ene ordet at ts venninne er pen/vakker, men heller fokusere på hva som blir gjort/hvordan hun kler seg? Osv Ts vent noen dager så lager du en ny tråd, hvor du dropper det at hun er vakker, tar oppmerksomheten fra bruden osv og kun tar med beskrivelsen på hva/hvordan hun pynter seg, Tro meg du kommer til å få helt forskjellige svar. Anonymkode: cde36...b30 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #11 Del Skrevet 23. august 2016 Har du mulighet til å snike kjolevalget hennes inn i en samtale med brudgommen? Sånn at han får en mulighet til å be henne vurdere en annen kjole? Jeg var en gang i et noe uformelt og avslappet bryllup hvor en av gjestene var så oppdollet at det bare så teit ut. Skyhøye hæler, kort kjole, dyp utrgning, lange negler, masse sminke og høyt hår. Hun passet rett og slett ikke inn. Anonymkode: 27e8c...838 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #12 Del Skrevet 23. august 2016 At hun går all inn er jo bare bra. Om kjolen er passende er en annen diskusjon. Velg deg en diskusjon. Anonymkode: 5c223...4ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 23. august 2016 #13 Del Skrevet 23. august 2016 For en overfladisk problemstilling. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 23. august 2016 #14 Del Skrevet 23. august 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du nok det. Dette plager din selvfølelse. Hadde du vært i samme situasjon hadde ikke denne tråden vært laget. Slutt å være så overflatisk og heller bry deg om viktigere ting i livet ditt enn andres liv. Anonymkode: 597a8...85c Misunnelses kortet er rimelig oppbrukt nå! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 23. august 2016 #15 Del Skrevet 23. august 2016 Så lenge kjolen ikke er hvit/Samme farge som brudens :s Ellers er jeg enig i at du kanskje burde snakke med brudeparet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #16 Del Skrevet 23. august 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du lest? Hva med å komme seg vekk fra de ene ordet at ts venninne er pen/vakker, men heller fokusere på hva som blir gjort/hvordan hun kler seg? Osv Ts vent noen dager så lager du en ny tråd, hvor du dropper det at hun er vakker, tar oppmerksomheten fra bruden osv og kun tar med beskrivelsen på hva/hvordan hun pynter seg, Tro meg du kommer til å få helt forskjellige svar. Anonymkode: cde36...b30 Ja, jeg har lest hele tråden, og i motsetning til deg tar jeg med alt det hun har skrevet i stedet for å se bort fra enkelte bemerkninger. Det er ganske vesentlig at hun har funnet det relevant å trekke frem at hun er så pen, flott kropp og at både kvinner og menn snur seg etter henne. Videre så legger hun også frem om manikyr, pedikyr, hårfrisyre, og stilettsandaler. Det er slettes ikke bare kjolen som blir reagert på, og det er vel det eneste jeg kan tenke meg er noe å heve øyenbrynet over. Videre er jeg likevel ganske skeptisk over om dette blir lagt frem riktig ettersom TS generelt er så negativ over at venninnen er så pen og pynter seg til et bryllup. Anonymkode: 25f7b...6c9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 23. august 2016 #17 Del Skrevet 23. august 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff, håper jeg ikke blir gjenkjent her, får ta sjansen for trenger sårt noen råd. Jeg og ei venninne skal i bryllup til felles kompis om litt over to uker. Vi kjenner ikke bruden veldig godt ennå, hun virker sjenert, men er hyggelig og snill. Hun har et veeeeldig vanlig utseeende, litt grå mus, men kommer sikkert til å bli flott som brud. Min venninne derimot har alltid vært utrolig vakker fra hun var liten, både damer og menn snur seg etter henne på gaten. Seff en kropp til å dø for også. Hun er alikevell ikke innbilsk og har en skjønn personlighet, jeg er veldig glad i henne. Hun er godt likt. Det som derimot irriterer meg, er slik det har vært på to andre bryllup vi har vært i sammen, og det vi skal i nå, - at hun alltid gjør enormt mye ut av utseende og styling som bryllupsgjest. Hun overskygger jo bruden(e) helt. Det er manikyr, pedikyr, spray-tan, nye foliestriper, rådyre og lekre, men ganske dristige kjoler, stilettsandaler til en formue etc. Chrissy Teigen ser ut som en gårdsnisse i forhold. Ok, jeg vet det er gøy, men skulle ønske hun dempet seg litt pga det er bruden som skal skinne mest. Isteden er det all inn, som om det var den røde løper hun skulle entre. Samtidig er hun ikke typen til å ønske å sette bruden i skyggen, det er bare det at hun synes det er så morsomt å kunne pynte seg skikkelig. Og selv om hun er så vakker så må jo hun få lov til det like mye som alle andre. Nå holder hun på å styre og ordne villt med kjole og tilbehør. Jeg sa til henne i går, i en litt fleipete tone, at hun må passe på så ikke det blir hun som stole the show, og må tenke litt på brura også. Det likte hun ikke å høre, svarte bare surt at hun ikke ser på seg selv som så veldig spesiell, at jenter må jo få pynte seg når det er bryllup. Jeg er overhodet ikke misunnelig, jeg har vokst opp med henne og er vant til at hun får mye oppmerksomhet, unner henne det så klart, bare ikke slik det har vært i de bryllupene, hvor hun tar pusten fra alle liksom. Og tenker på bruden nå, vil at det er hun som skal være stjerna denne dagen. Hva ville dere gjort? Nå kommer hun til å stille i en kjole med dyp utringning som strammer over en pretten rumpe. Jeg tør nesten ikke ankomme med henne, nesten litt flaut. Skal jeg ta det opp med henne en gang til?? Anonymkode: f9ca2...7c1 Så derfor mener du at det skal gå utover venninne dine at brudene i bryllupene du har vært i er kjedelig, grå mus som driter i hvordan de ser ut? Forstår venninnen din godt, og om ikke bruden er villig til å gjøre såpass som din venninne selv, så har bruden kun seg selv å takke siden hun blir overskygget. Man kan ikke klage over å bli overskygget når man gjør minst mulig for å ta seg ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 23. august 2016 #18 Del Skrevet 23. august 2016 20 minutter siden, kattepusen skrev: Så lenge kjolen ikke er hvit/Samme farge som brudens :s Ellers er jeg enig i at du kanskje burde snakke med brudeparet? Skal hun snakke med brudeparet om at venninna kommer i en dristig kjole? Og hva skal brudeparet gjøre med den informasjonen? Ringe til venninna og si at de har hørt om kjolen og at hun ikke får lov til å ha den på seg? Nei, nå altså... Jeg synes du skal konsentrere deg om din egen påkledning, TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #19 Del Skrevet 23. august 2016 Om hun kommer overpynta eller I en dristig kjole er det kun henne det går utover og hun vil jo Ikke bli hengt for det, toppen er par stygge blikk. Du vil ikke bli sett stygt på av den grunn. Og så lenge hun føler seg fin og ikke kommer med slør og hvit kjole er der bare å ikke legge seg opp I det. Og hva som er dristig er og veldig opp til en hver å bedømme. Anonymkode: 99c0e...846 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rararara Skrevet 23. august 2016 #20 Del Skrevet 23. august 2016 Har aldri opplevd at en gjest har overskygget bruden, om gjesten er aldri så flott. Det er brudeparets dag, om noen vier mer oppmerksomhet for utseendet til en av gjestene enn til brudeparet er det en merkelig prioritering av dem. La henne pynte seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå