AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #1 Skrevet 23. august 2016 Leser til stadighet at "Hvis en mann liker noe, går han for det." Det er liksom ikke noe annet enn svart-hvitt der. Er det virkelig sånn at dere ikke kan tvile og sånt, for det betyr da at man ikke er interessert. Hvis en mann ikke er hodestups forelska med en gang, så er det bare å gi opp? Anonymkode: 61194...565
Ardenus Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 Det er nok ikke såååå svart hvit, men i veldig mange tilfeller så er vi ganske lette, derfor går mannfolk generelt godt sammen uten å kjenne hverandre.
Druid Skrevet 23. august 2016 #4 Skrevet 23. august 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Leser til stadighet at "Hvis en mann liker noe, går han for det." Det er liksom ikke noe annet enn svart-hvitt der. Er det virkelig sånn at dere ikke kan tvile og sånt, for det betyr da at man ikke er interessert. Hvis en mann ikke er hodestups forelska med en gang, så er det bare å gi opp? Anonymkode: 61194...565 Selvfølgelig kan man tvile å sånt, poenget er bare at mange menn foretrekker klare beslutninger. Man prøver å gå all inn, eller ikke i det hele. Tvil er som regel ett klart tegn på at det er noe feil; det er noe som ikke sitter, og da vil i allefall jeg prøve å analysere det til en årsak, for å se om det er noe som kan bli løst. Og det er ikke sånn at jeg må bli hodestups folesket, men det må være en kjemi i bunn, og DEN kan jeg stort sett avdekke iløpet av 10 min. Samme med sexkjemien, den også er stort sett avdekket etter første gang. Men så er den relativt tydelig for meg. Og en dag vil jeg at noen forklarer meg fordelen med å være komplisert, spesielt med tanke på hvor vanskelig mange kvinner synes det er med standard menn. Endret 23. august 2016 av Druid 1
Gjest Minesveiper Skrevet 23. august 2016 #5 Skrevet 23. august 2016 (endret) Nei vi er ikke så enkle. Hvis jeg liker en dame, så ser jeg etter tegn på at hun er interessert i meg. Hvis jeg ikke får noen signaler om at hun er interessert gjør jeg ingenting. Jeg har blitt betegnet som "vanskelig" i alle fall en gang, men om du forstår meg er jeg veldig enkel. Viser du at du bryr deg er jeg lett å ha med å gjøre. Er du hard to get, gir lite av deg selv, og ikke viser noen interesse er jeg vanskelig. En av de største utfordringene jeg møter på er å luke ut de som bare "er hyggelige". Når enkelte er så stolte at de ikke kan vise noen følelser i en tidlig fase blir det fort vanskelig. Det er derfor ofte ikke stor forskjell i atferden på en som bare "er hyggelig" og en som er interessert. Samtidig vil gjerne de som bare "er hyggelige" ha en eller annen form for kontakt selv om de ikke er romantisk interessert. Det gjør det hele ganske vanskelig og det hadde egentlig vært mye lettere om de ikke var interessert i å ha kontakt. Jeg er også ganske fed up med damer som vingler, og som for eksempel takker nei til å bli med på noe, men som gjerne vil bli med på et senere tidspunkt. I mellom tiden kan jeg få snaps hver dag av katten deres? Når jeg senere spør om de vil finne på noe kan de ikke da heller. Jeg forstår at de ikke er interessert, men hvorfor er de da så interessert i å ha kontakt med meg? Jeg ser ikke poenget. Hvis det er vennskap de er ute etter så burde man jo være med personen. Mange av damene jeg har vært med har på et ganske tidlig tidspunkt tatt initiativ til meg. Det er utrolig befriende når damer gjør dette fordi da vet man at de er interessert. Da slipper jeg å måtte stresse med å finne ut om hun bare er hyggelig eller ikke og kan bare slappe av og nyte det å være med henne. Jeg har blitt mer tilbakeholden med damer fordi jeg er dritt lei av å "bli holdt på gress". Jeg kan flørte og ha det gøy, men det skal litt til før jeg spør noen ut. Hun må vise skikkelig interesse så jeg vet at hun ikke kaster vekk tiden min. Det skal sies at jeg en mer seriøs type og er ikke interessert i ff forhold og slikt. Endret 23. august 2016 av Minesveiper
Hummels3 Skrevet 24. august 2016 #6 Skrevet 24. august 2016 10 timer siden, Minesveiper skrev: Nei vi er ikke så enkle. Hvis jeg liker en dame, så ser jeg etter tegn på at hun er interessert i meg. Hvis jeg ikke får noen signaler om at hun er interessert gjør jeg ingenting. Jeg har blitt betegnet som "vanskelig" i alle fall en gang, men om du forstår meg er jeg veldig enkel. Viser du at du bryr deg er jeg lett å ha med å gjøre. Er du hard to get, gir lite av deg selv, og ikke viser noen interesse er jeg vanskelig. En av de største utfordringene jeg møter på er å luke ut de som bare "er hyggelige". Når enkelte er så stolte at de ikke kan vise noen følelser i en tidlig fase blir det fort vanskelig. Det er derfor ofte ikke stor forskjell i atferden på en som bare "er hyggelig" og en som er interessert. Samtidig vil gjerne de som bare "er hyggelige" ha en eller annen form for kontakt selv om de ikke er romantisk interessert. Det gjør det hele ganske vanskelig og det hadde egentlig vært mye lettere om de ikke var interessert i å ha kontakt. Jeg er også ganske fed up med damer som vingler, og som for eksempel takker nei til å bli med på noe, men som gjerne vil bli med på et senere tidspunkt. I mellom tiden kan jeg få snaps hver dag av katten deres? Når jeg senere spør om de vil finne på noe kan de ikke da heller. Jeg forstår at de ikke er interessert, men hvorfor er de da så interessert i å ha kontakt med meg? Jeg ser ikke poenget. Hvis det er vennskap de er ute etter så burde man jo være med personen. Mange av damene jeg har vært med har på et ganske tidlig tidspunkt tatt initiativ til meg. Det er utrolig befriende når damer gjør dette fordi da vet man at de er interessert. Da slipper jeg å måtte stresse med å finne ut om hun bare er hyggelig eller ikke og kan bare slappe av og nyte det å være med henne. Jeg har blitt mer tilbakeholden med damer fordi jeg er dritt lei av å "bli holdt på gress". Jeg kan flørte og ha det gøy, men det skal litt til før jeg spør noen ut. Hun må vise skikkelig interesse så jeg vet at hun ikke kaster vekk tiden min. Det skal sies at jeg en mer seriøs type og er ikke interessert i ff forhold og slikt. Meget bra og treffende innlegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå