AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #1 Skrevet 23. august 2016 Hvorfor står bare min bruker som aktiv i en tråd? Selv de trådene som er populære med mye innlegg så er det bestandig bare jeg som er medlem nederst på siden. hvor er alle folkene hen? Anonymkode: d6fce...6f4 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #2 Skrevet 23. august 2016 Mange logger inn som skjult bruker. Da komme ikke brukernavnet opp på listen. Anonymkode: b6766...f5f 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange logger inn som skjult bruker. Da komme ikke brukernavnet opp på listen. Anonymkode: b6766...f5f OK! Det forklarer en del Anonymkode: d6fce...6f4 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #4 Skrevet 23. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor står bare min bruker som aktiv i en tråd? Selv de trådene som er populære med mye innlegg så er det bestandig bare jeg som er medlem nederst på siden. hvor er alle folkene hen? Anonymkode: d6fce...6f4 Kanskje noen bare stikker innom veldig kjapt, for å titte litt på alle kommentarene i trådene (og kanskje skrive en liten kommentar selv) før de stikker igjen? Da har de kanskje forsvunnet, før du rekker å gå inn i ein tråd? Anonymkode: 2eece...ef2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #5 Skrevet 24. august 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje noen bare stikker innom veldig kjapt, for å titte litt på alle kommentarene i trådene (og kanskje skrive en liten kommentar selv) før de stikker igjen? Da har de kanskje forsvunnet, før du rekker å gå inn i ein tråd? Anonymkode: 2eece...ef2 Nei, de fleste logger inn som skjult bruker slik at andre ikke ser at man henger i seksualitet-trådene. Anonymkode: 68d83...4fb
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #6 Skrevet 24. august 2016 Hos Diskusjon.no så kan man faktisk se hvor mange medlemmer som er inne i en bestemt tråd. Da kan det f.eks. stå: Åtte bruker(e) leser i denne tråden. Fire medlemmer, to gjester, to skjulte brukere. Da kan man også se bruker-navn på de medlemmene, som er der akkurat da. Men selvfølgelig ikke på gjestene, eller de som har valgt å skjule seg... Anonymkode: 2eece...ef2
Anglofil Skrevet 28. august 2016 #7 Skrevet 28. august 2016 Tråden er ryddet for personangrep, samt svar til dette. Yvonne (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå