NinaS.G Skrevet 22. juli 2002 #1 Skrevet 22. juli 2002 Hei ! Vi gifter oss 3.august så nå begynner den store dagen å nærme seg. Det meste er i boks, men vi sliter en god del med brudevalsen...Ingen av oss er noen danseløver så jeg leter etter en litt rolig brudevals..Jeg har prøvd å overtale min kjære til at vi kanskje burde ha en time hos en danselærer, men fikk ikke gjennomslag der... Jeg har søkt i forumet og gått gjennom alle sangene der, men tenkte jeg likevel kunne spørre dere. Har dere en rolig brudevals? Eller hvis dere har hatt en dansetime for å lære brudevalsen, hvilke valser blir anbefalt for nybegynnere? Håper dere kan hjelpe meg :-?
Angelina Skrevet 22. juli 2002 #2 Skrevet 22. juli 2002 Vi kostet på oss en dansetime for å ha grunntrinnene inne. Da ble vi anbefalt av danseläreren å ikke satse på en veldig rolig vals, men heller velge en middels kjapp. Dette fordi det er vanskeligere å få det til å se pent ut dersom det går for sakte, trinnene synes så godt, at dersom man gjör en feil, vil alle oppdage det. Har vel egentlig ikke noe godt forslag til hva man kan danse, sliter litt med samme problemstilling. Samboeren har et intenst forhold til tegnefilmer og vil gjerne ha "Someday my prince will come" fra Snöhvit eller "Once upon a dream" fra Tornerose
NinaS.G Skrevet 22. juli 2002 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2002 Tusen takk for tipset!!! Dette hjalp veldig :D
anne lise Skrevet 22. juli 2002 #4 Skrevet 22. juli 2002 Hva med Andre Rieu - The Second Waltz - den hadde vi, og jeg kan ikke danse :-) Det er dessuten den sangen som ble spilt i Eyes wide shut med Tom Cruise og Nicole Kidman. Anne Lise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå