Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du som mor reagert dersom datteren din på 18 år hadde begynt å ligge med kollegaen din på 31 år? Både jeg, datteren min og denne mannen jobber på samme arbeidsplass. Vet ikke hva jeg skal tenke. Jeg liker det ikke, men jeg føler jeg ikke kan si noe siden hun har fylt 18 år..

Anonymkode: e5736...cc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde reagert kraftig! Spesielt hadde jeg tatt en alvorlig prat med denne kollegaen.

Anonymkode: 30318...93c

• Liker 2
Skrevet

Han er så mye eldre at jeg ville bedt ham ligge unna. Deretter prøvd å forklare henne hvor lett det er å bli utnyttet av eldre menn.

• Liker 1
Skrevet

Om hun bor i ditt hus så har du rett til å kaste henne ut. Mer enn det sier jeg ikke...

Anonymkode: f9058...8b0

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du som mor reagert dersom datteren din på 18 år hadde begynt å ligge med kollegaen din på 31 år? Både jeg, datteren min og denne mannen jobber på samme arbeidsplass. Vet ikke hva jeg skal tenke. Jeg liker det ikke, men jeg føler jeg ikke kan si noe siden hun har fylt 18 år..

Hva er problemet? Dårlig parti? 

Det er fint at din datter har fått seg kjæreste, dersom han er bra for henne. I motsatt fall er det ikke fint.

Skrevet
1 minutt siden, I Grosny skrev:

Hva er problemet? Dårlig parti? 

Det er fint at din datter har fått seg kjæreste, dersom han er bra for henne. I motsatt fall er det ikke fint.

Vel.. han er en hyggelig og ordentlig mann på jobb, men han har to små barn (2 forskjellige mødre) som jeg har forstått at han sjeldent ser... og jeg har hørt mye forskjellig om han siden vi bor i en liten bygd der alle vet alt om alle.. Blant annet at han er en lystløgner og jeg vet at han har ligget med flere unge jenter her i bygda.. blant annet ei jente på 18 år på hans forrige arbeidsplass. Noe forhold med min datter er han neppe ute etter..

Skrevet (endret)
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel.. han er en hyggelig og ordentlig mann på jobb, men han har to små barn (2 forskjellige mødre) som jeg har forstått at han sjeldent ser... og jeg har hørt mye forskjellig om han siden vi bor i en liten bygd der alle vet alt om alle.. Blant annet at han er en lystløgner og jeg vet at han har ligget med flere unge jenter her i bygda.. blant annet ei jente på 18 år på hans forrige arbeidsplass. Noe forhold med min datter er han neppe ute etter..

Sett deg ned og snakk alvorlig med din datter, og spør om hun vet hvilke holdninger typen har til sex, barn og sånn. Fortell henne at det kan være livsødeleggende å holde på med en storsjarmør med dårlig holdbarhetsdato. Kvinner som finner stor kjærlighet og føler seg sviktet pga paralelle forhold som oppstår, risikerer aldri å bli fornøyd med påfølgende menn, fordi de er vant med storsjarmører. En vanlig mann kan ikke matche en storsjarmør, og en storsjarmør er storsjarmør fordi han elsker å sjarmere massevis av kvinner, og må ikke regnes som ekslusivt tilhørende bare en på lengre sikt.

Som mor har du både rett og plikt til å ta denne samtalen.

Jeg kjenner ei enslig dame på 60 år som 25 år etter fortsatt drømmer om sin x-mann, en fantastisk sjarmør, og hun har tusenvis av eventyr både her og der for å kompensere. Hun blir aldri fornøyd. Av og til drar hun tilbake til hjembyen og besøker han for å mimre og ha absolutt vill sex. Hun vil ha han tilbake, men han nekter å forlate hjembyen med hans familie nr 2, alle venninene til sin nåværende samboer, og alle de andre damene der.

Endret av I Grosny
Tilleggsavsnitt.
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...