fuglekvitter__ Skrevet 23. august 2016 #1 Skrevet 23. august 2016 (endret) Her jeg bor så er det spesielt ei jente som får gjennomgå når det gjelder alt. Hun er veldig søt, hyggelig og oppegående. Men hun blir alltid hengt ut av samfunnet. Løs på tråden, har ligget med hele byen, lat, teit, feit og dum. Det virker som om at det er noen som konstant sier stygge ting om henne - hver dag 24 timer i døgnet. Hvordan ville dere fått frem for å forsvart henne? Ville dere sagt i mot dem som sa sånn? La oss si at person Y sier: "Hun er så løs på tråden". Svar: "Nei, det er bare du som er bitter" for eksempel. Jeg tror jeg ville gått frem sånn for å forsvare henne. Det er så mye jeg kunne skrevet om det der, og selv vil jeg ikke bli en av dem som regelrett mobber noen hver eneste dag. Sett i fra utsiden så ser det ut som om at det er en eller annen bitter klan som holder på sånn med denne jenta. Jeg har heldigvis sett at de som er noen år eldre enn henne forsvarer henne og sier i fra for henne til tider, og for å være helt ærlig så kunne jeg tenke meg og svart: "Hold kjeft, *****", men hever meg over det for hennes del, og vil ikke helle mer bensin på bålet når hun åpenbart forsøker å unngå enda en konflikt med disse menneskene. Man kan i verste fall henge opp bilder av folk på stolper og fortelle dem hvordan dem selv er, men heldigvis har man internett som tar seg av den jobben. Hvordan ville dere gått frem? Endret 23. august 2016 av fuglekvinnen__
makkapakka Skrevet 23. august 2016 #2 Skrevet 23. august 2016 rart hun får så mye oppmerksomhet når hun er så hatet...hadde jeg svart
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 Hva mener du med , "Jeg ville ha gjort". Er dette noe som faktisk skjer. Eller er det dersom det hadde skjedd. Anonymkode: f37ac...d0d
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #4 Skrevet 23. august 2016 Mange bygder i Norge har fått bystatus selv om de er å regne som en liten bygd. Er det et lite bygdesamfunn du snakker om? Redneck-steder og deres innavla innbyggere er ikke kjent for å respondere på logikk, fornuft og rasjonalitet. Så det er ikke så mye å få gjort. Det er bare for denne jenta å flytte, først som sist. Anonymkode: fd84f...66a
Gjest Spiderman Skrevet 23. august 2016 #5 Skrevet 23. august 2016 (endret) Det beste du kan gjøre etter min mening er å prøve å få dem til å reflektere over hvordan de ville følt seg hvis de var i mobbeofferet sko. Herregud, hva er galt med å pule rundt uansett? Hvis du skal komme med en "punchline" som får dem til å virke som idioter fordi de oppfører seg som 12-åringer tror jeg du heller bensin på bålet. Endret 23. august 2016 av Plaskebrus
Gjest PetterPanne Skrevet 23. august 2016 #6 Skrevet 23. august 2016 (endret) snip Endret 22. november 2016 av PetterPanne
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #7 Skrevet 23. august 2016 Regner med at dette ikke er i en by, men i en bygd? Anonymkode: bf751...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå