Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå holder jeg på å gå ut av mitt gode skinn!! For noen dager siden hadde oppgavelinjen (er det ikke det det heter da????) lagt seg loddrett på høyre side av skjermen, og der er den fortsatt!!!

Vil ikke ha den der, skal være nede. Nå får jeg ikke til noe ting, klurer og sletter og styrer på! Ikke får jeg lagt linjen nederst ved skjermen heller, selv om jeg har prøvd aldri så mye! Noen som kan hjelpe? Er klar over at det sikkert er kjempeenkelt, og gjort ved et lite klikk, men... :evil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare ta tak i den med musepekeren og dra ned ned på plassen sin. Det er litt vanskelig å treffe riktig, men jeg mener å huske at du må ta tak i den ganske langt oppe. Nesten helt på toppen.

Prøvd deg litt frem, så får du det til skal du se.

Skrevet

:oops:

DET hadde jeg faktisk prøvd, men tydeligvis ikke godt nok, for etter femte forsøket nå gikk det... Tusen, tusen takk Lea!! :kysse:

Skrevet

Så fint! Du er nok ikke den første som har opplevd dette. Jobbet med data-support en stund og dette var faktisk et ganske vanlig spørsmål. Og det var neimen ikke lett å få den på plass igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...