Beach91 Skrevet 23. august 2016 #1 Skrevet 23. august 2016 Er ny her så vet ikke om jeg skriver på feil, så beklager viss jeg roter til noe nå 🙈 Uansett... Hadde el. 14 aug ifølge kalenderen å hadde sex I den tiden. Noen dager etter el spottet jeg litt I 2 dager (kun ved toalettbesøk) Nå er jeg 9 dpo å spotter litt igjen. Dette har aldri skjedd før! Har en veldig stabil syklus å har aldri blødd uten om mens. Har tatt 2 tester å syns jeg kan skimte et kryss å 2 streker, men d kan likegodt være skyggestreker. Ellers er jeg veldig oppblåst, stikker på sidene, murring I magen osv. Har en gutt på snart 1 år, men med han visste jeg ingenting før mensen uteble å tok en test. Er d noen som har opplevd samme å fortsatt vært gravid, eller er d kroppen min som plutselig har begynt å tulle? Blir sprø!
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #2 Skrevet 23. august 2016 Hei, akkurat det samme skjer med meg! Hadde eggløsning en gang mellom 11. og 13. august, og spotter litt ved toalettbesøk. Jeg har i dag fått test som viser en svaaak strek (ble synlig etter ca 20 min). Kjennet ut som at jeg får mensen. Jeg pleier å spotte litt i dagene før mensen. Ved forrige graviditet kjente jeg ingenting før enn en god stund etter at jeg fikk positiv test. Må bare vente og se.. Anonymkode: 4b0ab...48c
Beach91 Skrevet 23. august 2016 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, akkurat det samme skjer med meg! Hadde eggløsning en gang mellom 11. og 13. august, og spotter litt ved toalettbesøk. Jeg har i dag fått test som viser en svaaak strek (ble synlig etter ca 20 min). Kjennet ut som at jeg får mensen. Jeg pleier å spotte litt i dagene før mensen. Ved forrige graviditet kjente jeg ingenting før enn en god stund etter at jeg fikk positiv test. Må bare vente og se.. Anonymkode: 4b0ab...48c Oi så spennende! Kanskje vi begge får positiv test snart da. *håperhåper* du må si fra hva som skjer ☺
Beach91 Skrevet 25. august 2016 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2016 Den 23.8.2016 at 10.59, AnonymBruker skrev: Hei, akkurat det samme skjer med meg! Hadde eggløsning en gang mellom 11. og 13. august, og spotter litt ved toalettbesøk. Jeg har i dag fått test som viser en svaaak strek (ble synlig etter ca 20 min). Kjennet ut som at jeg får mensen. Jeg pleier å spotte litt i dagene før mensen. Ved forrige graviditet kjente jeg ingenting før enn en god stund etter at jeg fikk positiv test. Må bare vente og se.. Anonymkode: 4b0ab...48c Har du testet mer? Jeg fikk foresten positiv clearblue digital igår 😀
SandyS90 Skrevet 25. august 2016 #5 Skrevet 25. august 2016 Nett det samme skjer her hos meg og no. Hadde litt spotting på dpo4 og dpo5 så stoppet det opp, og i dag så var det litt blod i utflod, er dpo8 idag! Aldri hatt det sånn før mens. Venter på g tester i posten og klør etter å få teste er til tiden trøtt, stikninger på venstre side livmor, Hetetokter, magekramper, kvalm og hodepine! Aldri hatt det sånn før før mens! Så håper det er en liten spire
Beach91 Skrevet 25. august 2016 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2016 2 minutter siden, SandyS90 skrev: Nett det samme skjer her hos meg og no. Hadde litt spotting på dpo4 og dpo5 så stoppet det opp, og i dag så var det litt blod i utflod, er dpo8 idag! Aldri hatt det sånn før mens. Venter på g tester i posten og klør etter å få teste er til tiden trøtt, stikninger på venstre side livmor, Hetetokter, magekramper, kvalm og hodepine! Aldri hatt det sånn før før mens! Så håper det er en liten spire Oi så spennende! Krysser fingrene for at du åsså får positiv test 😀 jeg testet svakt svakt positivt helt til igår når d plutselig sto 1-2 på clearblue digital 😀😀
SandyS90 Skrevet 25. august 2016 #7 Skrevet 25. august 2016 1 minutt siden, Beach91 skrev: Oi så spennende! Krysser fingrene for at du åsså får positiv test 😀 jeg testet svakt svakt positivt helt til igår når d plutselig sto 1-2 på clearblue digital 😀😀 Så kjekt 😀😀😀 Gratulera så masse 👏❤ Ja, håper å få testene i posten i dag! 😊😊
Beach91 Skrevet 25. august 2016 Forfatter #8 Skrevet 25. august 2016 Et øyeblikk siden, SandyS90 skrev: Så kjekt 😀😀😀 Gratulera så masse 👏❤ Ja, håper å få testene i posten i dag! 😊😊 Tusen tusen takk 😀💖 skal be for deg ! Si fra når du finner ut ☺
SandyS90 Skrevet 25. august 2016 #9 Skrevet 25. august 2016 2 minutter siden, Beach91 skrev: Tusen tusen takk 😀💖 skal be for deg ! Si fra når du finner ut ☺ Takk 😀❤ Det skal eg gjøre 👍😉
SandyS90 Skrevet 25. august 2016 #10 Skrevet 25. august 2016 Måtte berre ta ein test no når eg kom hjem fra jobb 😊 men den var blendahvit 😏😔 så får vente litt og ta en ny test på lørdag 😊
Beach91 Skrevet 25. august 2016 Forfatter #11 Skrevet 25. august 2016 7 minutter siden, SandyS90 skrev: Måtte berre ta ein test no når eg kom hjem fra jobb 😊 men den var blendahvit 😏😔 så får vente litt og ta en ny test på lørdag 😊 Er ikke du bare 8 dpo? Da er d nok litt tidlig 😕 er nok lurt å ta en ny om noen dager ja ☺
SandyS90 Skrevet 25. august 2016 #12 Skrevet 25. august 2016 15 minutter siden, Beach91 skrev: Er ikke du bare 8 dpo? Da er d nok litt tidlig 😕 er nok lurt å ta en ny om noen dager ja ☺ Ja det er 😊 men måtte berre ta en test 😁 Ja, tenker å vente til lørdag el søndag! Får se hvor lenge eg klare å holde meg 🙈
Beach91 Skrevet 25. august 2016 Forfatter #13 Skrevet 25. august 2016 1 minutt siden, SandyS90 skrev: Ja det er 😊 men måtte berre ta en test 😁 Ja, tenker å vente til lørdag el søndag! Får se hvor lenge eg klare å holde meg 🙈 Hehe. Ja jeg vet hvor vanskelig d er å la være å teste 😅 jeg tester enda! Tror ikke helt på at jeg et gravid enda, så må ha bekreftelse 😂
SandyS90 Skrevet 25. august 2016 #14 Skrevet 25. august 2016 4 minutter siden, Beach91 skrev: Hehe. Ja jeg vet hvor vanskelig d er å la være å teste 😅 jeg tester enda! Tror ikke helt på at jeg et gravid enda, så må ha bekreftelse 😂 Haha 😂 uff ja, kan ikke dagene gå fortere 😁 haha, skjønner! 😊 hadde gjort nett det samme 😅
Beach91 Skrevet 25. august 2016 Forfatter #15 Skrevet 25. august 2016 Et øyeblikk siden, SandyS90 skrev: Haha 😂 uff ja, kan ikke dagene gå fortere 😁 haha, skjønner! 😊 hadde gjort nett det samme 😅 Amen! Hehe. Slitsomt å være jenter! Har du noen symptomer på at du er gravid, eller er d en følelse?
SandyS90 Skrevet 25. august 2016 #16 Skrevet 25. august 2016 (endret) 11 minutter siden, Beach91 skrev: Amen! Hehe. Slitsomt å være jenter! Har du noen symptomer på at du er gravid, eller er d en følelse? Det er det så absolutt 😁 samboer er helt rolig og avslappet! Har hatt helt ekstreme hetetokter de siste 3 dagene, noe eg aldri har hatt før. Krampe/stikninger i livmor dpo 5 og 6. Trøtt og utslitt. Så har eg hatt litt blod i utflod på dpo 4 og 5. Bare noen tråder med rosa.... og no så har eg masse utflod! Mer en normalt! Og murring i magen! Nett som at eg er sulten, selv om eg nett har spist! Endret 25. august 2016 av SandyS90
Mynona Skrevet 28. august 2016 #17 Skrevet 28. august 2016 Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt. Mynona, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå