Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier å sove naken, hater egentlig å ha på klær. Hva sov dere i? BH er uaktuelt, så da er det greit å ha noe annet som fanger opp melk. 

Så litt på denne ammenattkjolen, men tenker at den lett vil krølle seg. http://www.jollyroom.no/mamma/mammaklaer/ammeklaer/ammenattkjoler/cariwell-gravid-ammenattopp-bla-l-xl

Andre tips? Pluss om det ser litt greit ut også, selv om det ikke trenger å være sexy. :)

Anonymkode: b0f89...b61

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I starten så sov jeg med sloggi bhtopper, måtte legge på både vaskekluter og ammeinnlegg pga det lekket sinnsykt mye melk før produksjonen stabiliserte seg. 

Ikke så sexy akkurat, men bedre det enn at senga ble full av melk. 

Den nattkjolen du har linket til var veldig fin, og ser god ut, men den vil nok ikke duge i starten. Ikke med mindre du har en ammebh eller en annen bhtopp under med innlegg i. 

Endret av skruf
Skrevet

Amme-singlet :-) fås hos hm, Lindex,KappAhl osv 

Anonymkode: 6209d...2db

Skrevet
1 minutt siden, skruf skrev:

I starten så sov jeg med sloggi bhtopper, måtte legge på både vaskekluter og ammeinnlegg pga det lekket sinnsykt mye melk før produksjonen stabiliserte seg. 

Ikke så sexy akkurat, men bedre det enn at senga ble full av melk. 

Den nattkjolen du har linket til var veldig fin, og ser god ut, men den vil nok ikke duge i starten. Ikke med mindre du har en ammebh eller en annen bhtopp under med innlegg i. 

Nei, det er kanskje ikke noe som holder puppene på plass under som jeg kan putte innlegg i.  Sloggi har vel litt mykere bher ja, men jeg synes det fortsatt blir så stramt rundt brystet. Får litt klaus og føler jeg ikke får puste. Hm.. Har noen singleter fra H&M som kan duge, men liker ikke helt stroppene..

I samme slengen, vet dere om pysjbukser med plass til stor gravidmage og ettermage?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er kanskje ikke noe som holder puppene på plass under som jeg kan putte innlegg i.  Sloggi har vel litt mykere bher ja, men jeg synes det fortsatt blir så stramt rundt brystet. Får litt klaus og føler jeg ikke får puste. Hm.. Har noen singleter fra H&M som kan duge, men liker ikke helt stroppene..

I samme slengen, vet dere om pysjbukser med plass til stor gravidmage og ettermage?

Jeg pleide alltid ta på en t-skjorte i de periodene det lakk mye og la et sammenbrettet håndkle tvers over pumpene under t-skjorta. Når det sluttet å lekke lå jeg uten igjen.

Men hvorfor trenger du pysjbukse?

Skrevet (endret)

H&M sine ammesingletter var bare dritt, sømmene gikk opp med en gang. Boob sine er for løse, må ha Ammebh på for å holde ting på plass. Lindex sine ammesingletter synes jeg at var greie da de har et sånt ekstra elastisk bånd under brystene og " knapper" over hver stropp. Gikk fint å legge i ammeinnlegg uten at det falt ut. 

Ang bukse så ville jeg bare kjøpt en god myk en med elastisk bånd eller snor i livet, kanskje med litt høyt liv,  trenger egentlig ikke noe mer enn det. Mammamage er litt sånn oppskrytt. 

Beskyttet madrassen med tisselaken, IKEA har jo sånne små som passe til sprinkelseng, greit å ha et slik å ligge på for å beskytte mot melkesøl koster bare en femtilapp så jeg kjøpte en håndfull av de til eget bruk og til sprinkelsenga. 

Endret av Forundret..
Glemte noe
Skrevet
33 minutter siden, asterix skrev:

Jeg pleide alltid ta på en t-skjorte i de periodene det lakk mye og la et sammenbrettet håndkle tvers over pumpene under t-skjorta. Når det sluttet å lekke lå jeg uten igjen.

Men hvorfor trenger du pysjbukse?

Pysjbukser er mest til sykehuset og hjemme tenkte jeg på, om morgenen før jeg får fyrt opp i peisen. Synes morgenene er kalde allerede.. 

29 minutter siden, Forundret.. skrev:

H&M sine ammesingletter var bare dritt, sømmene gikk opp med en gang. Boob sine er for løse, må ha Ammebh på for å holde ting på plass. Lindex sine ammesingletter synes jeg at var greie da de har et sånt ekstra elastisk bånd under brystene og " knapper" over hver stropp. Gikk fint å legge i ammeinnlegg uten at det falt ut. 

Ang bukse så ville jeg bare kjøpt en god myk en med elastisk bånd eller snor i livet, kanskje med litt høyt liv,  trenger egentlig ikke noe mer enn det. Mammamage er litt sånn oppskrytt. 

Beskyttet madrassen med tisselaken, IKEA har jo sånne små som passe til sprinkelseng, greit å ha et slik å ligge på for å beskytte mot melkesøl koster bare en femtilapp så jeg kjøpte en håndfull av de til eget bruk og til sprinkelsenga. 

Ja, synes de virker ganske dårlig. 

Så smart, skal sjekke ut fra IKEA!

Skrevet

Jeg sover i bare truse. Ligger på et håndkle, som jeg dekker med et putevar så det er behagelig. Så har jeg et ekstra dynetrekk i senga, som jeg dekker meg til med, før jeg drar dyna over meg. Slik beskytter jeg dyna mot lekkasjer, og trenger bare vaske dynetrekket og håndkleet ofte. 

Gjør det slik for å unngå soppinfeksjon i brystene  (som er jævlig vondt!). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...