AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #1 Skrevet 23. august 2016 Jeg fikk en blessing,en slags seremoni for å fjerne ond energi da jeg var i Peru. Dette ble gjort av en indianerprest eller hva de nå kalles. Det rare er at flere positive ting har skjedd etter dette. Før så fikk jeg ingen oppmerksomhet av menn,nå har jeg så mange etter meg at jeg vet ikke hvem jeg skal velge. I tillegg har jeg et jobbintervju denne uken,noe jeg har ønsket lenge. Kan dette være tilfeldig,eller har indianeren gjort at noe "løsnet" for meg? Anonymkode: 2bdba...b4e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #2 Skrevet 23. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan dette være tilfeldig,eller har indianeren gjort at noe "løsnet" for meg? Anonymkode: 2bdba...b4e Det kan også være tilfeldigheter. lykke til! Anonymkode: 3ece5...013
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #3 Skrevet 25. august 2016 Uansett hva det var, så utrolig flott! Glad for deg Anonymkode: 6bdf2...50a 2
Gjest Mibella Skrevet 25. august 2016 #4 Skrevet 25. august 2016 Anbefaler å lese "den niende innsikt" av James Redfield
Gjest MadameDeRosa Skrevet 27. august 2016 #5 Skrevet 27. august 2016 Han har sikkert løst opp noen blokkeringer i livet ditt. Har full tro på sjamanisme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå