AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #1 Skrevet 23. august 2016 Har SÅ masse babyhår rundt pannen. Fjernet det en gang hos en frisør, men fikk giga panne. Har lyst til å fjerne, men er utrolig usikker om jeg burde. Så jeg spør dere damer med babyhår rundt pannen. Fjerner dere de eller lar dere de være? Anonymkode: e9fb8...325
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #2 Skrevet 23. august 2016 Disse babyhårene er noe alle får og har, og du kan fjerne dem så mye du bare vil, men da vil det egentlig bare se verre ut når de gror ut igjen. Blir det altfor plagsomt og du føler pannen din blir stor, så kunne du jo prøvd å klippe en skrålugg eller rett pannelugg som går til rett over bryna dine? selv sliter jeg mest med babyhårene mine ved hårfestet rundt tinningen og ørene. Klippet de bort en gang men da så det ut som jeg hadde kinnskjegg da de vokste ut igjen 😂 Mvh frisør Anonymkode: 9bee0...2e2
Gjest lipgloss Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 syns det er søtt jeg med dette lyse dunet,ikke gjør noe med ded:)
Boardshop Skrevet 26. august 2016 #4 Skrevet 26. august 2016 La de være! Ett godt tips er å ta en TANNBØRSTE faktisk, også tar du hårspray på den og børster babyhårene inntil det lange håret :-) Funker fjell! 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #5 Skrevet 26. august 2016 Det kommer an på om du føler at de vokser eller ikke. De siste årene har jeg fått ekstremt mye babyhår rundt tinningene og pannen, men de har vokst og en del av det ser ut som vanlig hår nå. Noe av det er jo seff lite for alltid, men det børster jeg vekk med kosten som følger med øyenbrynspennen min. Anonymkode: 88d46...c66
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #6 Skrevet 26. august 2016 Ser jo bedre ut når man fjerner. Bare se på gamle bilder av Kim Kardashian... Anonymkode: d37a4...148
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #7 Skrevet 26. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser jo bedre ut når man fjerner. Bare se på gamle bilder av Kim Kardashian... Anonymkode: d37a4...148 Kommer helt an på. Anonymkode: 88d46...c66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå