AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Selv om de har alt som skal til? Jeg føler at jeg burde klart mer enn jeg har gjort til nå. Men har ikke kommet dit i det hele tatt. Jeg leter fremdeles og jobber mot den jeg skal bli. Er 25 år, og føler ting haster. Og er redd jeg er på vei i en grusom depresjon igjen om jeg ikke får det til. Noen ganger jobber jeg også mye og sover ikke ila 2 døgn. Jeg vet jeg har alt som skal til for ting, men dårlig selvtillit er det som holder meg igjen. Jeg sliter med å trives i jobben og, fordi jeg føler jeg er på feil sted. Men slik livet er NÅ så passer det ikke med å bytte jobb. Anonymkode: 14277...4ab
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #2 Skrevet 23. august 2016 Mange som føler det sånn, men livet er faktisk ikke en konkurranse. Anonymkode: 410f5...ff9 2
stan Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 For å "lykkes" kreves vel em kombinasjon av talent, hardt arbeid, realistiske planer og flaks. Men det hjelper veldig om man har evnen til å være fornøyd. 3
PeeWee Skrevet 23. august 2016 #4 Skrevet 23. august 2016 6 minutter siden, stan skrev: For å "lykkes" kreves vel em kombinasjon av talent, hardt arbeid, realistiske planer og flaks. Men det hjelper veldig om man har evnen til å være fornøyd. Du glemte "sosialt nettverk".
prill Skrevet 23. august 2016 #5 Skrevet 23. august 2016 Dette er det fordømte resultatet av at vi er tutet ørene fulle med at "du kan bli hva som helst" og liknende... Suksess er en kombinasjon av hardt arbeid og flaks, og det fins ikke noen som "burde" lykkes, men enkelte har flaks, og enkelte gir seg aldri. Sett konkrete og realistiske mål, drit i hva du "burde" og prøv heller å finne ut hva som faktisk motiverer deg. Takknemlighet er også viktig å øve seg på. Du har helt sikkert noe å være takknemlig for i livet, tenk på det hver dag og kjenn på den følelsen! Om det så bare er at du har en seng å sove i, eller at du har drukket en god kopp kaffe, eller noe fin musikk på radioen 😊 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå