Gå til innhold

Hun plystret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jente jeg har et øye for, og jeg tror hun liker meg også til en viss grad. Jeg aner ikke mer altså!

Jeg såg henne fra avstand og hun så meg fra avstand, rett før vi passerte så ser jeg at ho plystrer før vi sier "Hei" og smiler!

Jenter!! Hva betyr det at dere finner på å fake "plystre"?? Akkurat dette kroppsspråket skjønner jeg ikke..

Anonymkode: 92590...c4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo bare være tilfeldig ? Trenger ikke å bety noe.

Skrevet
3 timer siden, Kristiansand123 skrev:

kan jo bare være tilfeldig ? Trenger ikke å bety noe.

Hun så meg, så begynte hun å "plystre", når hun passerte meg så smilte hun og vi sa "hei". 

Jeg skjønner ikke!

Dere jenter er av og til så vanskelig å forstå...

-ts

Skrevet

Fake plystre?

Flørte-plystre mener du? Eller latet hun som hun plystret?

Jeg plystrer, når jeg går for meg selv, det er ikke alltid at jeg tenker over det heller. Det betyr at jeg er glad 😊

Anonymkode: 7c8cf...3e0

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun så meg, så begynte hun å "plystre", når hun passerte meg så smilte hun og vi sa "hei". 

Jeg skjønner ikke!

Dere jenter er av og til så vanskelig å forstå...

-ts

Er det mange jenter som plystrer når de går forbi deg, da? Siden du skriver dere, mener jeg.

Anonymkode: e39ba...7c0

• Liker 5
Skrevet

Plystret hun? Eller "plystret" hun, og hva er i så fall å "plystre"? Mistenker at det er betydelig forskjell.

Ellers er det, som alltid, vanskelig for oss å gjette hva som foregår i hodet på et annet menneske.

• Liker 2
Skrevet

Hvilken type plysting sånn "whoo-whoo" catcalling lignenede eller bare plystret på en melodi?

Anonymkode: 7531b...03a

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som eksen min. Hun er psykopat så skygg unna!

Anonymkode: e490c...a29

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken type plysting sånn "whoo-whoo" catcalling lignenede eller bare plystret på en melodi?

Anonymkode: 7531b...03a

10 minutter siden, Ananas. skrev:

Plystret hun? Eller "plystret" hun, og hva er i så fall å "plystre"? Mistenker at det er betydelig forskjell.

Ellers er det, som alltid, vanskelig for oss å gjette hva som foregår i hodet på et annet menneske.

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mange jenter som plystrer når de går forbi deg, da? Siden du skriver dere, mener jeg.

Anonymkode: e39ba...7c0

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fake plystre?

Flørte-plystre mener du? Eller latet hun som hun plystret?

Jeg plystrer, når jeg går for meg selv, det er ikke alltid at jeg tenker over det heller. Det betyr at jeg er glad 😊

Anonymkode: 7c8cf...3e0

--

Hun formet munnen som om hun plystret, hun hadde allerede sett meg ei stund før hun passerte meg. Når hun passerte meg så smilte hun og vi sa "Hei"....

Det var altså dette med kroppspråket "plystring" som hun plutselig bestemte seg for å gjøre rett før ho så meg. 

(merk: hun plystra ingen melodi, hun formet munnen som om hun "plystret")

-ts

Skrevet

Tror ikke jeg ville lagt så mye i det. 

Anonymkode: 8a761...ae6

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

--

Hun formet munnen som om hun plystret, hun hadde allerede sett meg ei stund før hun passerte meg. Når hun passerte meg så smilte hun og vi sa "Hei"....

Det var altså dette med kroppspråket "plystring" som hun plutselig bestemte seg for å gjøre rett før ho så meg. 

-ts

Å snurpe leppene gjør jeg med jevne mellomrom helt uten baktanker, og uten å tenke i det hele tatt, så ikke les noe som helst inn i det i det.

Skrevet

Ellers så mimet hun "plystring" som den typen plystring når du syns noen er pen/kjekk, rett og slett for å gi deg et kompliment. Men selvfølgelig plystrer hun ikke høyt, for du kunne jo vært pinlig. Det er det du tror og håper ikke sant? Kanskje du skal prøve å sette igang en samtale neste gang du møter henne.

Anonymkode: 170b6...77e

Skrevet
Den 23. august 2016 at 22.17, AnonymBruker skrev:

--

-ts

Så hun gjorde det rett før hun så deg? Da har det jo ikke noe med deg å gjøre. 

Anonymkode: 805f6...e6e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...