AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Ei jente jeg har et øye for, og jeg tror hun liker meg også til en viss grad. Jeg aner ikke mer altså! Jeg såg henne fra avstand og hun så meg fra avstand, rett før vi passerte så ser jeg at ho plystrer før vi sier "Hei" og smiler! Jenter!! Hva betyr det at dere finner på å fake "plystre"?? Akkurat dette kroppsspråket skjønner jeg ikke.. Anonymkode: 92590...c4c
Kristiansand123 Skrevet 23. august 2016 #2 Skrevet 23. august 2016 kan jo bare være tilfeldig ? Trenger ikke å bety noe.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 3 timer siden, Kristiansand123 skrev: kan jo bare være tilfeldig ? Trenger ikke å bety noe. Hun så meg, så begynte hun å "plystre", når hun passerte meg så smilte hun og vi sa "hei". Jeg skjønner ikke! Dere jenter er av og til så vanskelig å forstå... -ts Anonymkode: 92590...c4c
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #4 Skrevet 23. august 2016 Fake plystre? Flørte-plystre mener du? Eller latet hun som hun plystret? Jeg plystrer, når jeg går for meg selv, det er ikke alltid at jeg tenker over det heller. Det betyr at jeg er glad 😊 Anonymkode: 7c8cf...3e0 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #5 Skrevet 23. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun så meg, så begynte hun å "plystre", når hun passerte meg så smilte hun og vi sa "hei". Jeg skjønner ikke! Dere jenter er av og til så vanskelig å forstå... -ts Anonymkode: 92590...c4c Er det mange jenter som plystrer når de går forbi deg, da? Siden du skriver dere, mener jeg. Anonymkode: e39ba...7c0 5
Ananas. Skrevet 23. august 2016 #6 Skrevet 23. august 2016 Plystret hun? Eller "plystret" hun, og hva er i så fall å "plystre"? Mistenker at det er betydelig forskjell. Ellers er det, som alltid, vanskelig for oss å gjette hva som foregår i hodet på et annet menneske. 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #7 Skrevet 23. august 2016 Hvilken type plysting sånn "whoo-whoo" catcalling lignenede eller bare plystret på en melodi? Anonymkode: 7531b...03a 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #8 Skrevet 23. august 2016 Høres ut som eksen min. Hun er psykopat så skygg unna! Anonymkode: e490c...a29 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #9 Skrevet 23. august 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken type plysting sånn "whoo-whoo" catcalling lignenede eller bare plystret på en melodi? Anonymkode: 7531b...03a 10 minutter siden, Ananas. skrev: Plystret hun? Eller "plystret" hun, og hva er i så fall å "plystre"? Mistenker at det er betydelig forskjell. Ellers er det, som alltid, vanskelig for oss å gjette hva som foregår i hodet på et annet menneske. 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det mange jenter som plystrer når de går forbi deg, da? Siden du skriver dere, mener jeg. Anonymkode: e39ba...7c0 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fake plystre? Flørte-plystre mener du? Eller latet hun som hun plystret? Jeg plystrer, når jeg går for meg selv, det er ikke alltid at jeg tenker over det heller. Det betyr at jeg er glad 😊 Anonymkode: 7c8cf...3e0 -- Hun formet munnen som om hun plystret, hun hadde allerede sett meg ei stund før hun passerte meg. Når hun passerte meg så smilte hun og vi sa "Hei".... Det var altså dette med kroppspråket "plystring" som hun plutselig bestemte seg for å gjøre rett før ho så meg. (merk: hun plystra ingen melodi, hun formet munnen som om hun "plystret") -ts Anonymkode: 92590...c4c
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #10 Skrevet 23. august 2016 Tror ikke jeg ville lagt så mye i det. Anonymkode: 8a761...ae6 1
Ananas. Skrevet 23. august 2016 #11 Skrevet 23. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: -- Hun formet munnen som om hun plystret, hun hadde allerede sett meg ei stund før hun passerte meg. Når hun passerte meg så smilte hun og vi sa "Hei".... Det var altså dette med kroppspråket "plystring" som hun plutselig bestemte seg for å gjøre rett før ho så meg. (merk: hun plystra ingen melodi, hun formet munnen som om hun "plystret") -ts Anonymkode: 92590...c4c Å snurpe leppene gjør jeg med jevne mellomrom helt uten baktanker, og uten å tenke i det hele tatt, så ikke les noe som helst inn i det i det.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #12 Skrevet 25. august 2016 Ellers så mimet hun "plystring" som den typen plystring når du syns noen er pen/kjekk, rett og slett for å gi deg et kompliment. Men selvfølgelig plystrer hun ikke høyt, for du kunne jo vært pinlig. Det er det du tror og håper ikke sant? Kanskje du skal prøve å sette igang en samtale neste gang du møter henne. Anonymkode: 170b6...77e
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #13 Skrevet 25. august 2016 Den 23. august 2016 at 22.17, AnonymBruker skrev: -- Hun formet munnen som om hun plystret, hun hadde allerede sett meg ei stund før hun passerte meg. Når hun passerte meg så smilte hun og vi sa "Hei".... Det var altså dette med kroppspråket "plystring" som hun plutselig bestemte seg for å gjøre rett før ho så meg. (merk: hun plystra ingen melodi, hun formet munnen som om hun "plystret") -ts Anonymkode: 92590...c4c Så hun gjorde det rett før hun så deg? Da har det jo ikke noe med deg å gjøre. Anonymkode: 805f6...e6e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå