AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Sliter veldig med en uvane med å bite negler - en uvane jeg har hatt siden jeg var veldig liten. Og nå gjør jeg det jeg kan for å slutte med det. Er det mulig å legge akrylnegler eller shellac over mine korte negler for en periode slik at jeg kan venne meg av bitingen? Eller må kanskje neglene ha en viss lengre først..? Anonymkode: 791ab...6a0
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Sliter veldig med en uvane med å bite negler - en uvane jeg har hatt siden jeg var veldig liten. Og nå gjør jeg det jeg kan for å slutte med det. Er det mulig å legge akrylnegler eller shellac over mine korte negler for en periode slik at jeg kan venne meg av bitingen? Eller må kanskje neglene ha en viss lengre først..? Anonymkode: 791ab...6a0 lengde* Anonymkode: 791ab...6a0
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Sliter veldig med en uvane med å bite negler - en uvane jeg har hatt siden jeg var veldig liten. Og nå gjør jeg det jeg kan for å slutte med det. Er det mulig å legge akrylnegler eller shellac over mine korte negler for en periode slik at jeg kan venne meg av bitingen? Eller må kanskje neglene ha en viss lengre først..? Anonymkode: 791ab...6a0 Ja, det går. De legger bare et lag over det du har, tykt nok til at du ikke klarer å bite tak i neglen og så tilpasses dette etter hvert som neglen vokser ut. Med matt gel over så vises det ikke heller med mindre man ser godt etter. Sliter selv med biting og får slik behandling og det fungerer utmerket for min del og jeg er mann Anonymkode: 5cf5d...d53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå