AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Hvordan/Hva gjør dere for å overvinne dere selv? Når hodet forteller deg at du ikke klarer, det er ikke vits, det er bare en vits å prøve... osv. Og kroppen er kjempetung og stritter i mot. Anonymkode: ed79d...679
Gjest gjest- silje Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 Nå går det helt automatisk, etter noe år med trening. Men jeg husker at det første året, så var det mange "gode" unnskyldninger til å ikke trene Jeg husker at hadde jeg bestemt meg for at jeg skulle trene den dagen, så ville jeg prøve litt og se om jeg klarte det, så var det bedre å se om jeg fikk det til, enn å la være. Noen av de beste treningsdagene mine var de dagene der kroppen og hodet ikke ville - men jeg gjorde det for det! Da fikk jeg en mye bedre følelse av å ha gjennomført treningen, fordi jeg trosset meg selv, og jeg klarte jo alltid å gjennomføre økten. Så jeg bestemte meg for hvilke dager jeg skulle trene den uken - og uansett hva kroppen og hodet sa, så fant jeg ut at jeg i det minste kunne prøve å trene litt, for å se om det gikk. Da var det lettere å starte å trene, for jeg hadde jo bestemt meg på forhånd - og hvis kroppen ikke klarte det så var det jo en ærlig sak det, men en må prøve, for en vet jo ikke på forhånd om en klarer å gjennomføre eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå